header

header
hairie

BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?

| Monday, 25 July 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, entri pertama setibanya di Shah Alam hari ini. Jom sertai segmen Abg Ben ni. Mengenai apa?berkaitan dengan kritik mengkritik blog!seronok bukan. Jom klik pada banner di atas untuk sertai!

Korang nak kritik blog aku?aku tak kisah, cakaplah apa korang nak cakap. Tapi Abg Ben tak bagi komen 'pujian' jadi korang berilah komen tentang apa yang tak betul dengan blog aku ini.

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

6 Readers:

{ cik najihah } at: 25 July 2011 at 19:01 said...

dtg sini pulak la..
x de ape nak krtik cane ni..
tapi rasenyebackgroud kalau lagi cerah ok kot

{ miszatie } at: 25 July 2011 at 19:02 said...

background quite messy sket..cr entri2 menarik yang debaboom so org akan dtg..tajuk tu penting..:)

{ Nor Shazana } at: 25 July 2011 at 22:36 said...

taknak sentuh pasal warna kat sini..sebab org kat atas dah sentuh. hurm.. yang lain asenye dah okey kot. :)



http://shahimarzone.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

{ Goblogz } at: 25 July 2011 at 22:43 said...

kritik2 : header ko mcm ada dua?
guna 1 yg besar tu baru mantap

dah folo n sila kritik blog aku
http://mygoblog01.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

{ Mrs. Farhan } at: 26 July 2011 at 00:36 said...

Hairi si peminat cerulean. Hehhehe. Kasi cerah sikit warna background boleh?? Baru la mantappp. =D

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-tanya-berani-ke-kritik-blog.html

{ petuapakar } at: 24 August 2011 at 10:18 said...

Blog yang menarik, Pakar loike. Masih ade ruang untuk ditingkatkan. Gudluck yer....klik sini untuk follow saya kembali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean