header

header
hairie

FOTO Majlis Perkahwinan Farah AF dan Johan

| Monday, 18 July 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, pagi ini aku nak kongsi dengan korang semua sekitar foto-foto majlis perkahwinan Farah AF dengan pasangannya Johan bersebelahan di tasik Putrajaya yang mana aku tak pasti lokasinya di mana. Tapi kalau ikut sumber, rasanya majlis ini diadakan di Pusat Maritim Putrajaya, yang berdekatan dengan Pullman Putrajaya.

Baju Farah ni belum pakai pun dah nampak cantik, bila dah pakai lagi cantik!

Apa yang aku suka mengenai fotografi majlis perkahwinan adalah kehebatan jurufoto majlis tersebut mencari sudut yang terbaik dalam menghasilkan gambar yang menarik dan berkualiti. Bila kita dapat menghasilkan gambar yang menarik, tentulah kita akan berpuas hati dengan apa yang kita buat lebih-lebih lagi hasil daripada tangan kita sendiri. Dan sudah tentu juga, ppihak pengantin sangat gembira dengan foto-foto yang dihasilkan.

Ada yang kata kalau tangkap gambar pengantin ni tak boleh senget-senget sebab dah langgar law. Betul ke?aku tak rasa pun beda tu salah yang penting kita suka dengan cara kita dan pelanggan berpuas hati. 

Cantik kan foto di sebelah ni. Bokeh di belakang tu nampak hebat dan menarik! teringin sebenarnya nak hasilkan foto macam ni insyaallah. 

 Cantik foto ni sebab cahaya hanya tertumpu pada Farah sahaja (^__^)

Sungguh cantik Farah waktu ni.

Fesyen zaman sekarang untuk pakaian lelaki. Aku tak tahu nak panggil apa benda yang di bahu beliau tapi kebanyakan pengantin sekarang gemar fesyen ini. Sangat menarik!

Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat (^___^)

Inilah suasana majlis resepsi Farah dan Johan yang berdekatan dengan tasik yang indah. Suasananya ala-ala perkahwinan dalam taman. Menarik bukan. Kalau hujan lagi menarik. Bollywood gitu!

Okay semua foto-foto ini aku dapat daripada blog Hafiz Ismail yang mana beliau ni merupakan penolong jurufoto bagi majlis tersebut.jom klik pautan di bawah ini untuk tengok selanjutnya:
 
Kalau korang semua nak lihat foto majlis pernikahan Farah dan Johan boleh klik pautan di bawah ini. Klau korang nak tahu beliau, Nazir Azhari ni merupakan jurufoto rasmi bagi majlis pernikahan dan juga majlis resepsi Farah dan Johan:
 Sekitar majlis resepsi Farah dan Johan:
 
 S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

9 Readers:

{ Cik Rose Cute } at: 18 July 2011 at 12:23 said...

Memang cantik....hijau lembut gitu....

{ CikHanis } at: 18 July 2011 at 13:10 said...

isk.kompom la xujan.dah tanam pengetuk lesung tu.HAHA

{ Fariza Othman } at: 18 July 2011 at 13:20 said...

nak kenduri kawen gini!!!!

{ FaradyanaAzman } at: 18 July 2011 at 13:30 said...

farah sangat cantikk...
baju lelaki tu pn nampak canti.. ade gaye prince gitu..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 18 July 2011 at 13:34 said...

Cik Rose: haha btol2..sgt2 cntik..

Anis: aku tanam xde kesan pape pn..haha

Kak Fariza: btol2 nk ke?haha hr tu kate xnk snding..tetttttttttt!! haha

Farah: dh memg farah tu cntik pakai ape pun cntik..hehe tp bju laki tu memg sgt menjeleskn aku..gile smart!

{ FaradyanaAzman } at: 18 July 2011 at 13:36 said...

haha... xmo jeles2...
nanti kawen boley la pakai cam gitu.. huhu

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 18 July 2011 at 13:38 said...

insyaallah..hehehe..

{ fadlisabri } at: 18 July 2011 at 18:08 said...

taniah2..!=)

{ SHaRKFiQ SSM } at: 10 November 2011 at 00:09 said...

uish, untunglaa dh kawen.. dulu farah ni awek aku, tp skrg nih ak ngan heliza~ hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean