header

header
hairie

HADIAH dah siap!

| Wednesday, 27 July 2011
Kepada pemenang-pemenang 1st Giveaway aku jangan keliru okay. Ini bukan entri mengenai hadiah aku tapi ini hadiah untuk Giveaway orang lain. Siapa?

 Anda nak sertai boleh klik banner di atas ataupun klik sahaja pautan di bawah ini

Kenapa nama mohdkhairi.com ada di situ?sebenarnya aku merupakan salah seorang penaja hadiah untuk giveaway Andyhowtt ni dengan tujuan nak sokong aktiviti blogger lain  sambil suka-suka. Yang penting aku guna duit sendiri dan tak menyusahkan orang lain. Betul tak? (^__^). Semua nama yang ada di atas tu merupakan penaja-penaja bersama untuk giveaway tersebut.




Apa yang aku bagi?seperti yang tertera di atas, ini sahajalah yang aku mampu nak bagi korang semua. Ada 14 keychain istimewa khas buat pemenang yang dipilih oleh Andyhowtt nanti. Sebenarnya aku buat 15 tapi 1 aku hadiahkan khas buat Andyhowtt. (^__^).

**untuk 1st Giveaway mohdkhairi.com, sekarang ni sedang proses mempersiapkan hadiah-hadiah dan insyaallah bulan puasa nanti akan bermula sesi penghantaran hadiah (^__^)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

10 Readers:

{ the garang } at: 27 July 2011 at 18:18 said...

wwwooooowww

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 July 2011 at 18:32 said...

hehe... klau ko xdpt hadiah first, dpt ni pun ok..hahaha

{ cucu umie } at: 27 July 2011 at 18:36 said...

hehe..boleh tahan design tu.. mantap juga + simple and nice..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 July 2011 at 18:45 said...

Cucu Umie: tempah je kt kedai... huhu thanks!

{ shandye. } at: 27 July 2011 at 19:03 said...

siap tempah kat kedai tuh... tak menahan... hehehehe...

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 July 2011 at 20:26 said...

Shandye: haha..aku mne reti buat sndiri.haha

{ SHAH GREEN } at: 27 July 2011 at 20:31 said...

follow dia. follow me back k :)

{ NadiRah } at: 27 July 2011 at 20:57 said...

buat sendri ke ni??

{ NadiRah } at: 27 July 2011 at 20:58 said...

oh, temph kedai..
heee~

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 July 2011 at 21:27 said...

Shah: thanks shah!

NAdirah: hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean