header

header
hairie

PANAS! Kehadiran pihak ketiga dalam hidup Khairul Fahmi

| Thursday, 28 July 2011
Hari ini aku nak kongsi khabar angin yang dah bertiup agak kuat sejak pagi tadi. Bukan nak fitnah memfitnah tapi nak kongsi cerita apa yang dah berlaku dan apa yang aku tahu. Sekarang ni tengah kecoh si Khairul Fahmi, penjaga gol pasukan bola sepak Malaysia bergaduh dengan tunangnya Cik Elia disebabkan kehadiran pihak ketiga iaitu Cik Dahlia Teck. 

Waktu ada peristiwa penting macam inilah metal Apek diganggu dengan cerita-cerita macam ni. Esok malam dah la nak jaga gawang ditambah pula dengan kontroversi ini yang aku rasa betul-betul berlaku.

Foto di atas ini aku ambil dari sumber ini:

Betul ke Apek dah berubah disebabkan beliau dah semakin popular dan mempunyai ramai peminat? Siapa yang hasut beliau sehingga jadi macam tu? Ataupun beliau sendiri merasakan yang a'ku ni dah ada ramai peminat dan penyokong, jadi kau ada kuasa!' harapnya tak macam itulah.

Siapa Dahlia Teck?aku pun tak kenal siapa wanita cantik ini tapi adakah beliau sengaja mahu merosakkan hubungan Apek dengan Elia? Ataupun Apek yang terpengaruh dengan ayat-ayat manis Dahlia ni? Kita tak tahu apa punca sebenarnya yang berlaku. 

Kalau betullah Dahlia ini puncanya, memang teruk kena maki hamun oleh peminat Apek!



Dan bila aku tengok blog Cik Elia, jejariruncing.blogspot tak ada entri yang menceritakan tentang khabar angin ini tapi beliau ada menulis doa supaya hubungan mereka kembali pulih seperti biasa. Jom klik pautan di bawah ini:
 
Esok malam Apek nak main untuk pasukan Malaysia dan berita ini kebetulan  tersebar beberapa hari sebelum perlawanan penting tersebut. Harap-harap Apek tidak hilang fokus nanti. Dan kepada penyokong pasukan Malaysia, marilah kita sama-sama berdoa supaya Apek dapat bermain dengan baik! 
 
Segala cerita ini adalah berdasarkan entri mereka ini:


**entah-entah Singapura yang hantar Dahlia Teck kepada khairul Fahmi!

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H







6 Readers:

{ NadiRah } at: 28 July 2011 at 00:22 said...

hot cite nih..
huhuhu

{ zarulfarhana } at: 28 July 2011 at 00:24 said...

uiishhh...byk dgr cita nie hari nie...

{ TeAqArH } at: 28 July 2011 at 00:26 said...

time2 mcm ni....sume leh jd..semoga segalanya kabar angin dan hbngn mereka lebih baek...

{ Cik Aish } at: 28 July 2011 at 00:36 said...

huhuh ayat last paling tkleh belah okay. hahaha

tu la..adat la bertunang paling byk dugaan..takpela..doa2kan la yg terbaik utk dorang

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 28 July 2011 at 11:05 said...

Nadirah: agk hot jgk la!

Zarulfarhana: tu la..tkot die xley fokus mlm ni

Teqarh: btol tu..smoga sgalanya ok

Cik Aish: haha..dugaan tu boleh je dselesaikn..

{ eITA } at: 28 July 2011 at 14:40 said...

btulke mcmtu? kesian tunang die.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean