header

header
hairie

Saya Dari Universiti Teknologi MARA Malaysia

| Tuesday, 19 July 2011



Assalamualaikum kawan-kawan blogger.Pagi ini nak kongsi dengan korang semua tentang 1 segmen anjuran En. Suhazli berkaitan dengan tempat belajar kita. Anda nak sertai?klik banner di atas.

Nama panggilan aku:
Secara rasminya atau pun secara formalnya pensyarah panggil aku Khairi tapi kawan-kawan sekelas panggil aku Kery. Dan ada juga yang panggil Khai. Lagi satu masa zaman sekolah, ada yang panggil Boyong! HAHA macam-macam kan.

Universiti mana korang dapat or tengah belajar or dah habis belajar?:
Aku mula belajar di universiti pada Julai 2006 di mana pada masa tu kali pertama aku menjejakkan kaki ke universiti dan bergelar mahasiswa. Masa  tu  ambil kursus Diploma Seni Bina Landskap di UiTM Sri Iskandar, Perak. Sampailah aku tamatkan pengajian diplomaku di sana pada Jun 2009. Masa diploma aku dapat tinggal di kolej kediama antaranya: Teratai 2, Dahlia, Cemara dan yang terakhir Bidara. 

Kemudian Julai 2009, aku sambung terus Sarjana Muda Seni Bina Landskap di UiTM Shah Alam sehinggalah sekarang. Tapi kali ini kolej tak dapat jadi kena duduk rumah sewa dengan kawan-kawan. Setakat ni aku dah pernah menginap di Apartment Danaumas Seksyen 7 (bersebelahan dengan Tasik Seksyen 7) dan yang sekarang ini aku duduk di Seksyen U12, yang bersempadan dengan Bukit Raja dan lebuhraya NKVE. Insyaallah awal tahun depan aku dah habis belajar dan masanya sudah tiba untuk cari makan kumpul aset! (^__^)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

26 Readers:

{ syida syidah } at: 19 July 2011 at 09:11 said...

saya bakal jadi ahli uitm sebenar ... ta pernah ase blaja kat suasana U .. :)

{ ABU } at: 19 July 2011 at 09:42 said...

hehehe aku pun drpd uitm s. alam..fakulti sains gunaan..oyeh uitm di hatiku..:D

{ .izzati liyana. } at: 19 July 2011 at 10:08 said...

ehem2. saya student uitm shah alam gk. accountancy fast track :)

{ syazwani 'atiqah } at: 19 July 2011 at 10:57 said...

suasane kt seksyen U12 damai jer..=)

{ alif ismail } at: 19 July 2011 at 11:14 said...

assalamualaikum...

alif pun baru dapat peluang untuk sambung pengajian... selamat berjaya!!!

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/07/saya-dari-universiti-putra-malaysia.html

{ Suhazli } at: 19 July 2011 at 12:38 said...

tq bro join! =) wah course menarik tu..lepas ni blh la tolong lanskapkan halaman rumah hez lak ye?hehe..

good luck study and wish all the best bila da mula kerja nanti.. ^^,

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 19 July 2011 at 12:56 said...

Syida: haha..meh la rase...syok wooo!!

ABU: yeahh!! uitm dihatiku jgk..hehe aku kt FSPU ..jauh tu

Izzati: fast track! congrats!..

Syazwani: kamu dok kt u12 jgk ke?hehe

Alif ISmail: wah tahniah alif! smoga jd plajar trbaik nnt..hehe

Suhazli: haha..insyaallah nnt..hehe good luck jgk utk Hez! n thanks jgk bukak segmen ni..ramai yg komen..hehehe

{ Lang Abdullah } at: 19 July 2011 at 13:08 said...

salam:

aku pun dari UiTM Shah Alam..Satu FSPU dgn ko...tapi jabatan aku jauh tercampak dkt menara...hehe..amik sains geomatik :)

{ Queen F } at: 19 July 2011 at 13:40 said...

hello senior :)

baru dapat offer sambung belajar degree tesl kat shah alam :)

hehe seronok sebab asasi & degree dua2 belajar kat uitm :)

UiTM di hatiku! ♥

{ fiQ'Ra } at: 19 July 2011 at 13:55 said...

haha... seri iskandar jugak ek? bidara kat blakang tu..saya kolej cempaka sari, bakawali 1..huhu

{ syida syidah } at: 19 July 2011 at 13:59 said...

syok eh ? mintak tunjur ajar yerr :) sy budak baru .. huuu

{ SiBudakKurus } at: 19 July 2011 at 14:08 said...

jemput join segmen saya pula..
Segmen Saya Blogger Ipta/s

{ Lang Abdullah } at: 19 July 2011 at 14:52 said...

Syida: UiTM shah alam best..terbaik kot..hahahaha..situ lah kenal erti hidup.. :)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 19 July 2011 at 17:01 said...

Lang: haha..gile hebat dok menara..tp xde geng..rugi..haha

Queen: wahh..menarik! good luck taw! welcome to uitm..hehe

Fiq'ra: tu kolej2 pmpuan xprnh smpai..hehe

Syida: haha sgt2 syok..xde warden nk marah pn..haha

Sibudakkurus: thanks!

Lang: yess btol tu..haha

{ NURUL NADIAH MAMAT } at: 19 July 2011 at 20:33 said...

anak didik uitm jugak kery nie...ehehe....

dua kali je pernah jejak kat uitm s.alam...ms konvo dip dan festival sukan fakulti sem lps...ehehe...

{ ninie_azriena } at: 19 July 2011 at 20:35 said...

salam buat student UITM
ninie student UIA..
salam persahabatan (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/saya-dari-universiti-islam-antarabangsa.html

{ cik yuz } at: 19 July 2011 at 21:18 said...

haiii...satu fac la kite .... ;)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 19 July 2011 at 21:21 said...

Nadiah: haha uitm dihatiku

Ninie: thanks singgh!

Cik Yuz: really?course ape?

{ hamzah ian } at: 19 July 2011 at 22:24 said...

aku duk umah.. sobss

{ SHaRKFiQ SSM } at: 19 July 2011 at 23:20 said...

wo yie nianshu zai Mala Gongyi Daxue..
buguo, wo just completed my degree.. n now waiting for my convocation this october.. mai la dtg tyme Shark konvo nanti..

pss: Menara la best, sbb fac akaun yg control menara.. penat mendaki bukit + tangga menara slama 4 tahun~

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 20 July 2011 at 00:12 said...

Hamzah: ko duk umah?umah sndiri?

Shark: aku melayu xreti jepun!hahaha
wahh dh abes dh ek..thniahh shark! segan la nk dtg time shark convo..hehehe

menara tu memg best! semuanya ade kt situ..mst shark dh slim kn..haha

{ syida syidah } at: 20 July 2011 at 08:13 said...

lang : terbaik ek ? dr segi ape tuu ? huuu

khairi : menara ape nie ? tetibe blurr .. yeke warden xmara ?

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 20 July 2011 at 08:16 said...

Syida: ko dtg uitm nnt bru ko tau... aku dok luar , umah sewa mane ade warden..haiyooo..

{ cx's } at: 20 July 2011 at 23:16 said...

student UiTM? jom join my segmen for UiTM's student here.
segmen cx's :geng UiTM by campus

{ cIk cUmIe } at: 31 October 2012 at 19:12 said...

assalamualaikum :)
kebetulannya terjumpa blog super senior. sy final year student of diploma in architecture in UiTM seri iskandar. nice visiting here.

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 3 November 2012 at 19:24 said...

CC: thanks singgh! good luck in your study >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean