header

header
hairie

Bukan KAD RAYA tapi POSKAD RAYA ..Dapat lagi!!

| Tuesday, 23 August 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger,  tadi masa dalam perjalanan ke pekan Parit Sulong aku berselisih dengan posmen dengan harapan, 'harap-haraplah posmen ni bawa sesuatu untuk aku'. Rupanya bila aku sampai rumah, betul ada kad untuk aku!

Poskad raya okay, bukan kad raya. Menarik juga pakai poskad ni tak payah pakai sampul surat dan tak payah beli setem sendiri.

Cantik setem tu! Tapi kan kekurangan poskad ni, posmen dah baca dulu apa yang ditulis. Jadi kalau nak tulis mengenai benda jiwang-jiwang atau peribadi, posmen dah gelak dulu HAHA

Haa lupa nak cakap siapa yang bagi poskad raya ni. Si Nafisah yang bagi ni, orangnya cantik, comel, putih, ramping, ceria, bertudung dan meriah! Kalau siapa-siapa yang tak kenal, beliau ni adalah junior aku sekarang ni.

Inilah makhuk Allah yang cnatik ni yang hantar poskad raya kat aku. Ni untuk siapa-siapa yang tak kenal dan nak kenal la. Kepada yang dah kenal sila abaikan foto ini, tu je!

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H 

8 Readers:

{ Miss Nadya } at: 23 August 2011 at 13:27 said...

cantik kad tu..:)

{ Kaki Wayang } at: 23 August 2011 at 13:40 said...

Dah banyak dah join Kad raya..kat aku pon nak join jugak?hahahahaha

{ Irma A.Wahid } at: 23 August 2011 at 13:45 said...

untung la dpt poskad raya~

{ mizzkechique } at: 23 August 2011 at 14:17 said...

wahh..syiok kan dpt kad raya...


hehe..org pt.laman ke..??

{ alif ismail } at: 23 August 2011 at 15:07 said...

insyaallah... jaga diri juga tau walau sedang sibuk kacau dodol...

salam aidilfitri...

Anonymous at: 23 August 2011 at 15:36 said...

thankssss lahhh kery..terase glamour jap aku ;DD btw, suka part kau kate aku meriah..haha..okay2..selamat hari rayaaaaa abg senior! ;)

-Cik Pengirim Poskad Raya, NM-

{ Zul Fattah } at: 24 August 2011 at 05:51 said...

bapak r..mana aci..selalu ko dapat kad raya..aku x dapat pun lagi.. huhu..
susah r.. ko hencem..!!

{ alif ismail } at: 25 August 2011 at 11:24 said...

ambaoi femesnye die slalu dapat ole-ole dari kekawan...jeles lah...huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean