header

header
hairie

SAYA dah daftar sebagai PENGUNDI, ANDA bila lagi?

| Monday, 8 August 2011

Assalamualaikum kawan-kawan blogger, petang tadi sedang gigih online sambil buat kerja ada seorang kawan ni tunjuk mengenai daftar pemilih! Aku dah daftar dalam bulan Oktober tahun lalu di fakuti sebab waktu itu pihak SPR ada buka kaunter untuk mendaftar sebagai pengundi. Senang sahaja, bagi kad pengenalan dan siap! 

Diorang kata Januari 2011 dah boleh semak tapi aku cuba tak boleh masuk pun. Sibuk sangat agaknya, jadi aku cuba lagi tadi. Alhamdulillah, nama aku dah ada dalam rekod. Lengkap dan tepat daerah mengundi tu. Pilihanraya bila aku tak ingat, nama mak aku tak ada dalam daerah mengundi tu. Lepas tu gigihlah pergi sekolah lain semata-mata nak tengok nama. Dah penat sangat, tak mengundi akhirnya. Bukan mak aku sahaja, ramai juga yang menghadapi masalah yang sama. 

Okay, kalau anda nak semak boleh klik paitan di bawah ini:

Aku undi parti mana?undi adalah rahsia, tapi aku akan undi mana-mana pihak yang boleh memberi kebaikan kepada kami semua dan juga negara. 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

7 Readers:

{ iLa VaNiLLa } at: 8 August 2011 at 23:42 said...

x cukup umo.. -.-

{ akmalhilmi } at: 8 August 2011 at 23:49 said...

belom smpi umo ag
hahaha

{ NadiRah } at: 9 August 2011 at 00:35 said...

haish!!!
Nad dah cek..
dy salah eja nama kampung Nad..
cis!!! huk3

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 9 August 2011 at 06:32 said...

Ila: tnggu 21 nnt

Akmal: haha ..mude lg ko rupenye haha

Nadirah: tu kne bgtaw SPR..kang slama lamanya nama tu kekal ..heee

{ ayie } at: 9 August 2011 at 12:51 said...

tengok link terus cek..yea da daftar..

Parlimen -seremban..Dun Lenggeng.. tapi ada tulis masih status pengesahan..

banyaknyee parit??hehe

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 9 August 2011 at 23:13 said...

Ayie: haha biaselah johor kan! haha

{ Nur Eyda } at: 15 August 2011 at 11:18 said...

oit2...no kenal diri tuh awat terpampang tuh...ish2....bhye la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean