header

header
hairie

Alhamdulillah, tersenarai sebagai pemenang Giveaway DOMO!

| Tuesday, 20 September 2011
Assalamualaikum kawan-kawan pembaca blog sekalian, semakin hari semakin sibuk dengan projek semester akhir ini. Hari ini tarikh yang aku tunggu sebenarnnya iaitu pengumuman pemenang Giveaway DOMO anjuran Eqbal Zack. Dan alhamdulillah, walaupun tak memang hadiah utama tapi dapat juga tersenarai sebagai pemenang. 

Tak ada rezeki nak jadi pemenang utama tapi dapat nombor 3 pun dah okay, alhamdulillah. Ada juga orang yang nak menghargai usaha aku (^__^) 

Kalau korang nak tengok apa yang aku tulis untuk Giveaway Domo ini, jom klik pautan ni: 

Itu je aku nak kongsi dengan korang semua. Mungkin ada yang musykil dan sakit hati bila nama aku dah banyak kali tersenarai sebagai pemenang dalam Giveaway anjuran Eqbal Zack sebelum-sebelum ini. Aku tak nafikan benda ini tapi aku percaya yang Abg Eq tak akan pilih kasih dalam memilih pemenang dan semestinya beliau akan memilih pemenang berdasarkan kriteria yang beliau telah tetapkan. Senang je "kalau tak usaha, tak akan dapat" . 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H 

5 Readers:

{ KhAiReDzAiMy } at: 20 September 2011 at 20:43 said...

Tahniah.. dah rezeki namanya...
org lain jeles coz x ada luck... Hu.. Hu..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 20 September 2011 at 23:18 said...

hehe.. tu la pasal..biarlah diorg dgn dunia mereka hehe

{ Dunia Pelangi mista panda } at: 21 September 2011 at 07:33 said...

Assalamu'alaikum,
tahniah menang ;]
Salam perkenalan dari saya.

{ Golden Rose } at: 21 September 2011 at 08:22 said...

congrats

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 21 September 2011 at 23:01 said...

DPMP: wsalam.. terim kasih..salam prkenalan jgk (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean