header

header
hairie

Consultation Session : Antara Pensyarah dan juga Pelajar, PENTING!

| Thursday, 29 September 2011
Assalamualaikum kawan-kawan sekalian, alhamdulillah petang tadi jam 6.45 petang selamat sampai rumah di kampung. Kenapa nak balik? Yang pertama sekali aku nak sambung kajian tapak aku di pekan Parit Sulong dan juga nenek aku ada buat kenduri arwah. Konsepnya, kalau hujung minggu tak sibuk bolehlah balik kampung.

Alhamdulillah tajuk aku ni dah diluluskan tapi siapa sangkan yang tajuk ini akan berubah bila-bila masa sahaja bergantung kepada pensyarah. Kalau diorang rasa tak sesuai, kenalah tukar tapi harapnya masih berada di landasan yang betul lagi.

Inilah yang dikatakan sesi rundingan antara pelajar dan juga pensyarah. Sesi ini sangat penting kepada semua pelajar sebab waktu inilah para pensyarah nak tahu apa yang kita nak buat dan tahu macam mana progress projek kita. Dan semestinya, pensyarah yang bagi markah kan? Jadi hormatilah pensyarah anda..

Pagi tadi rasanya semua pelajar studio 08 sangat berdebar menanti keputusan daripada para pensyarah di mana mereka ini yang menentukan sama ada tajuk dan juga tapak kajian kami sesuai dan memuaskan hati mereka.

Kesian juga dengan kawan-kawan aku yang tajuk dan tapak kajiannya tidak diluluskan. Mesti sangat tertekan walaupun nampak biasa je kan. Si Md Azrin ni, tapak kajian dah okay tapi tajuk kena tukar sikit. Aku dah bincang dengan Yanti dan dah banyak kali aku tengok pelan tapak pekan Ayer Hitam tu tapi tak jumpa ayat yang sesuai dan isu yang kuat di tapak tersebut. Harapnya lepas ni kau boleh teruskan Md! Dan yang lain-lain tu pun semoga berjaya juga! PM Anuar dah bagi tapak kajian baru khas buat mereka yang bermasalah iaitu tapak Fakulti Seni Bina, Perancangan Dan Ukur FSPU. 

Dah selesai sesi rundingan dan juga lecture, sekarang ini sesi mengisi perut dan menghabiskan stok makanan. PEmbakar roti dah ada, apa lagi melantaklah roti bakar cicah sup cendawan segera. SEDAP! Yang menariknya, bila tengah bakar roti habis satu studio 08 bau wangi berlemak roti tersebut. Nasib baik pensyarah tengah sibuk meluahkan perasaan dengan pelajar lain.

**Esok pagi nak nyawit dan lepas sembahyang Jumaat nak turun ke tapak kajian, Sabtu pun nak turun lagi..

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

2 Readers:

{ peekalicious } at: 30 September 2011 at 01:42 said...

bkn mereka yg bermasalah...tp condition site yg xmngizinkan..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 September 2011 at 18:22 said...

huhu... btol jgk tu.. good luck ye pika!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean