header

header
hairie

GIVEAWAY " ANUAR ZAIN vs SITI NURHALIZA"

| Friday, 30 September 2011
Assalamualaikum kawan-kawan sekalian, pagi ni berlangsung dari kampung bukan dari Shah Alam. Kenapa di kampung? sambung tangkap gambar tapak kajian untuk inventori dan analisis tapak.

Hari ini aku nak sertai Giveaway bulan Oktober yang dianjurkan oleh blogger otai ni, Mr. EqbalZack yang mana bakal bergelar Dr. Eqbal Zakaria insyaallah (^___^). Mudah sahaja GA beliau ni dan sebab itulah setiap kali beliau buat GA, aku mesti sertai sekali. Kalau ada rezeki, adalah tu kan. 

Anuar Zain dan Dato' Siti Nurhaliza ni pernah beraksi di pentas Anugerah Juara Lagu tapi sekarang mereka berdua sudah tidak bertanding lagi di pentas tersebut. Kali pertama mereka berdua beraksi di pentas AJL adalah pada tahun 1996 di mana pada tahun tersebut Siti Nurhaliza bertanding untuk lagi Jerat Percintaan manakala Anuar Zain pada ketika itu menjadi penari latar untuk persembahan tersebut. Jom tengok video ni:

 Nampak Anuar Zain dengan pakaian berwarna kelabu tu?

Dan mereka berdua ni juga pernah beraksi di pentas Istana Budaya dengan gaya yang tersendiri melontarkan vokal yang penuh bergaya dan HEBAT! Tapi aku tak berpeluang mengikuti secara langsung persembahan mereka.










Okay aku nak kongsi lagi satu video klip persembahan mereka berdua ni, lagu raya Halaman Asmara yang mana penyanyi asalnya adalah Awie dan Ziana Zain. 


Jom kita tengok perbualan ringkas sambil bergaduh antara Anuar Zain dan Dato' Siti:






Kontroversi! HAHA itu sahajalah aku punya nukilan ringkas ni tapi rasanya macam panjang je kan. 

Kalau korang semua nak sertai GA ini meh la klik ke pautan di bawah ini:

Jangan lambat, nanti tak sempat. Lagipun hadiah ada 2 sahaja tak banyak macam selalu kan Abg Eq (^___^) 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

10 Readers:

{ KhAiReDzAiMy } at: 30 September 2011 at 18:44 said...

Kreatif tul ko nie...
Good Luck !!!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 September 2011 at 23:02 said...

KD: hehe thanks.pnat la nk perah otak nih hehhe

{ Muhammad Afiq Abdul Rashid } at: 1 October 2011 at 18:07 said...

if menang (aku akan doakan ko menang.haha) aku nak pinjam All Your Love !!!!!!!!!!!!!!!! wajib bagi aku pinjam.hahaha

{ ijat_asni } at: 2 October 2011 at 00:20 said...

waaaaa.

best of luck !

^____________^

{ PANDACOMEI! } at: 2 October 2011 at 04:02 said...

Hangat betul perbualan di atas kalah Melodi +_+

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 2 October 2011 at 09:29 said...

Afiq: ahaha aku try ok! brgantung kpg rezeki hehehe

Ijat: waaa thanks!!

PC: hoho ... ye ke thanks!! hehe

{ yazidy } at: 2 October 2011 at 19:36 said...

pergaduhan ala2 Azwan Ali ngan Didie Alias.. Haha!!

Kompem menang nih!!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 5 October 2011 at 14:19 said...

Yazid: haha gaduh ala2 serius HAHA ..xreti sgt la buat dialog nih hehehe... sape kate kompem menang?haha

{ ayie } at: 8 October 2011 at 14:36 said...

dasat gileeee..takut aku baca

{ aDda } at: 16 November 2011 at 18:49 said...

i dato siti situ sana sini, i saman u kangggg!...teheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean