header

header
hairie

Hadiah Giveaway Domo Kun dah sampai!

| Thursday, 29 September 2011
Assalamualaikum kawan-kawan sekalian, petang tadi baru sahaja sampai kampung terus cari barang yang posmen hantar ke rumah aku. Alhamdulillah benda tu dah sampai rumah dengan selamat.

Sampai rumah je tengok atas meja ada 2 bungkusan ni. Berdebar nak buka walaupun dah tahu apa isinya. Aku nak cerita benda yang dalam bungkusan coklat tu dulu, yang bungkusan bawah tu entri lain.

Tu dia.. Domo Kun yang comel dah sampai rumah! Siapa bagi? siapa lagi, penganjur Giveaway Domo Kun  la Abg Eq.. Bagde eqbalzack.com pun ada dia bagi juga, jadi aku dah ada 2 bagde yang serupa, nak buat koleksi (^__^)

Kualiti foto kali ni agak kurang sebab pakai kamera telefon bimbit sahaja. Kalau korang nak baca entri aku dalam GA ini jom klik pautan di bawah ni:
 
Ini entri pemenang Giveaway Saya Suka Domo lah!:
 
Alhamdulillah, kali ini rezeki menyebelahi aku lagi. Ucapan setinggi-tinggi terima kasih dan penghargaan kepada penganjur, Eqbalzack.com sebab sudi pilih saya sebagai salah seorang pemenang. Sekali lagi nak pegang ayat ini; kalau kita usaha lebih mesti akan ada hasilnya kan (^___^)  

S E K I A N  T E R I M A   K A S I H

4 Readers:

{ hafizulhakim } at: 29 September 2011 at 23:24 said...

tahniah!!

{ yazidy } at: 29 September 2011 at 23:38 said...

aku tak dapat badge.. :(

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 September 2011 at 18:24 said...

HH: thanks!!

YY: huuu... jgn la nanges, rilek2 ok (^_^ )

{ -syira- } at: 1 October 2011 at 00:35 said...

tahniah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean