header

header
hairie

Memey & Norman selamat di ijab kabulkan..

| Sunday, 25 September 2011
Sumber: Google
Assalamualaikum kawan-kawan pembaca blog, hujung minngu kali ini dimeriahkan dengan khabar gembira dunia hiburan apabila pasangan merpati yang tak berapa nak sejoli tapi masih kelihatan sejoli telah selamat dinikahkan. 

Alhamdulillah segalanya berjalan lancar kan.. Tahniah Memey Suhaiza dan juga pasangannya yang hebat dan gagah, Norman Hakim bekas suami kepada Abby Abadi. Anda mampu?



Sumber foto: 
 
 
Majlis pernikahan mereka diadakan semalam, 24 September 2011 di Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi. Di mana, majlis tersebut diadakan secara sederhana. Sederhana tu macam mana ek?siap ada wartawan dan tetamu bagai. Pelamin pun ada, baju pun meletup! HEBAT kan sederhana diorang (^___^) Jom layan video pernikahan di bawah ni:

Video ini sekitar majlis pernikahan Memey dengan Norman. Nampak meriah bukan tapi kan, Memey senyum macam tak ikhlas je, sibuk nak tengok kamera. Anda rasa sesuatu tak?

Kali ini aku nak kongsi dengan korang semua tentang komen-komen daripada pembaca blog mengenai hubungan Memey dan juga Norman ini. Jom tengok:



























































 Di bawah ni komen bagi mereka yang redha dengan pernikahan Memey dan Norman:








































Komen pakai hadis:












Okay cukuplah itu sahaja yang aku nak kongsi dengan korang semua dan kalau korang nak baca lebih ataupun nak tengok gambar lagi bolehlah singgah pautan di bawah ini:


 
 
S E K I A N   T E R I M A  K A S I H

2 Readers:

{ lurun namzar } at: 25 September 2011 at 20:01 said...

aakn brkekalan ker klu kawin hanya utk publisiti?

{ Zul Fattah } at: 26 September 2011 at 22:26 said...

erk.. smoga kekal ke akhir hayat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean