header

header
hairie

VIDEO: Bandaraya Shah Alam

| Saturday, 10 September 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger dan juga para pembaca, hari ni hanya nak kongsi satu video ringkas mengenai bandar terancang yang pertama di Malaysia iaitu Shah Alam. Kebetulan aku dah pernah buat kajian tapak di Seksyen 14 untuk projek akhir Diploma yang sangat besar kawasannya. Sampai waktu tu, aku dah boleh hafal semua nama jalan yang ada tapi sekarang dah tak ingat. 


Menarik bukan video di atas tu?Tapi tak ditunjukkan pula bangunan baru kompleks PKNS yang sedang dalam pembinaan sekarang ni. Mungkin waktu video ni dibuat, projek kompleks tu belum diluluskan lagi agaknya kan.

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H


3 Readers:

{ Zul Fattah } at: 10 September 2011 at 23:21 said...

gempak jugak eh.. haha.. best r macam ni org shah alam..

{ trigyy } at: 11 September 2011 at 21:57 said...

bru 2 kali g shah alam. sekali g i-city. 2nd, g ato adek msuk uitm shh alam.. hehhe

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 12 September 2011 at 23:49 said...

ZF: memg gmpak vidoe nih.. bertuah sgt org shah alam ..tp kos idop sini tinggi sgt2...

Triggy: hoho i-city tu cntik tp lame2 mcm dh xde tarikan plak ,,, uitm tu mybe nak tukar nama kot hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean