header

header
hairie

WOW! Komen aku masuk dalam Majalah Intrend!!

| Monday, 12 September 2011

Assalamualaikum kawan-kawan blogger dan para pembaca..

Hari ni nak kongsi dengan korang semua, buat pertama kalinya muka aku masuk dalam majalah! Sebelum ni masuk dalam majalah sekolah sahaja. Tapi kali ini betul-betul ada dalam Majalah Intrend edisi September 2011. Tapi bukan 1 muka surat tu gambar aku sorang macam Lynda Roslan tu. Jom tengok foto di bawah ini:


Tak sampai suku muka pun gambar aku. Kecil sahaja kat hujung muka surat tu. Sebenarnya, pihak editor Majalah Intrend minta pendapat orang ramai mengenai tudung konvensional vs tudung uber hijab ni bulan lepas kalau tak silap. Jadi aku bagi lah komen dan tak sangka komen aku terpilih! 


Tu dia.. siap suruh bagi gambar penuh lagi dan tak nak foto daripada kamera telefon bimbit!


Nampak tak ayat yang aku karang tu, agak skema bukan tapi komen tu memang aku tulis pakai hati bak kata Aizul Marcello . Mula-mula ingat nak beli Intrend tapi memandangkan gambar aku kecil sahaja, tak jadi belilah. Cukuplah sekadar tangkap gambar pakai kamera telefon bimbit. 


S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

9 Readers:

{ khairul akmal bin azman } at: 13 September 2011 at 00:01 said...

terbaik la bro!

{ ~SpEakEr Sek0LaH~ } at: 13 September 2011 at 00:24 said...

Woww..carl zeis pnye cmera ke?hahaha..

{ Wadi AR } at: 13 September 2011 at 00:25 said...

suke beliau ye

{ Fariza Othman } at: 13 September 2011 at 09:36 said...

class blogger ni!! aktif!!! kim slm kat die!!

{ Muhammad Afiq Abdul Rashid } at: 13 September 2011 at 11:27 said...

amboi!!!!!!!!HAHAHA

{ Mah@mahu } at: 13 September 2011 at 12:02 said...

Tahniah dpt masuk majalah aku nyer tak masuk2 lagi mana2 majalah ni knp aduh...

{ yazidy } at: 13 September 2011 at 15:49 said...

tahniah!! tahniah!! heyvattt!!!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 13 September 2011 at 17:13 said...

KA: thanks!

SS: haha semestinya...

WAR: hehe first time kot..hee

FO: haha die x trime salam kak! klau sain, die nk la HAHa

MA: ape ko hahah

MM: hehe thanks! insyaallah nnt giliran MM plak..

YY: thanks!!thanks!!! ko pn hevat jgk heee

{ ain dzaya } at: 13 September 2011 at 20:04 said...

femess la khairi......marbelousss!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean