header

header
hairie

Contest DANIEL ADIE : SISPA

| Sunday, 16 October 2011

 
Assalamualaikum sahabat sekalian...
 
Hari ini nak cerita pasal 1 contest anjuran blogger yang popular sorang ni. Sekali buat entri, ramai betul yang tinggalkan komen. HEBAT kan. 

Contest kali ini, aku kena bagi 2 foto aku senyum, 1 senym palsu dan 1 senyum ikhlas. Selalunya aku senyum ikhlas, yang senyum palsu tu susah sikit. Tengok semua gambar yang senyum palsu dah macam Angelina Jolie pulak, maklumlah bibir besar!Kat bawah ni adalah foto yang aku pertaruhkan..


Kena lengkapkan slogan ni:
Terkadang, senyuman palsu terukir apabila terfikir benda-benda yang dah berlaku sebelum ni dan benda tu meninggalkan kenangan yang mendalam dalam diri kita, sebab tu la tiba-tiba je boleh senyum palsu..

Entri ini khas untuk mereka yang suka senyum: Nur Eyda, Lynda Roslan dan juga Noona Anes serta Leia Ar.

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

9 Readers:

{ aslann } at: 16 October 2011 at 19:30 said...

haha goodluck khairi.

{ Zul Fattah } at: 16 October 2011 at 19:37 said...

haha.. senyum palsu tu x boleh blah r.. senyum ikhlas tu terbaik..

{ DanieL AdiE } at: 16 October 2011 at 20:19 said...

Dear Mohd Khairi..

Thanx so much sebab sudi join Contest Adie..

Appreciate it..

All the best ya..

{ Ayien } at: 16 October 2011 at 21:35 said...

gud2 luck..=D
pencabar nih...

sara at: 16 October 2011 at 23:09 said...

semoga berjaya ^^

{ ♥CiK DuYuNG [Ca]♥ } at: 16 October 2011 at 23:51 said...

gudluck! kita bersaing~ hehehe =)

{ fadlisabri } at: 20 October 2011 at 12:39 said...

gud luck!

{ Aliff Haikal } at: 21 October 2011 at 21:19 said...

fuyooo !:)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 October 2011 at 14:33 said...

LAnn: haha good luck mazlan

ZF: haha ikhlas la yg trbaik ! haha

DA: ok no prob!

Ayien: tenkiu2.. xde la cabar mne pun haha

Sara: yeahh tq

CD: haha xsabo tnggu result

FS: tenkiu

AH: haha apenyee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean