header

header
hairie

Ujang review blog aku weyh!! (^___^)

| Wednesday, 30 November 2011
Print Screen dari blog Ujang (^__^)
Assalamualaikum kawan-kawan......

Sambil tunggu loading webpage yang aku cari pasal tender ni, aku nak kongsi dengan korang pasal gambar kat atas tu.. Hari tu ada join segmen blog review dari Ujang a.k.a Azfar Roslan, blogger yang popular tu, siapa yang tak kenal kan.. 

 
Bertuah aku dapat join segmen ni sebab sekurang kurangnya aku dapat petua yang berguna daripada rakan blogger yang hebat dan mempunyai tarikan sendiri yang pandai tarik pembaca untuk singgah ke blog beliau, itulah Ujang9897.

Korang nak tengok apa yang beliau komen pasal blog aku? jom SINI. Aku rasa kan Ujang, aku ni belum boleh dikategorikan sebagai otai sebab aku belum ada aura lagi dan bagi aku tak ramai lagi kat luar tu yang kenal blog aku (^__^) melainkan kawan-kawan kelas aku.. apa pun, meh la kita sama-sama majukan diri masing-masing.. 

Harap je follower ramai tapi nak tarik pembaca tu bagi aku agak sukar. Aku tengah usahakan macam mana nak tarik pembaca la ni insyaallah dengan petua tu boleh kot! (^__^). Yang penting sentiasa berupdate, ye dak Ujang? hehe ..





7 Readers:

{ Dylla Abas } at: 30 November 2011 at 09:50 said...

ye...sy dah baca riview by Ujang tu.tapi bak kata Ujang la kan,blogger otai camni xtau nak riview apa lagi..huhu :p

{ Ajeyy Rawk } at: 30 November 2011 at 10:22 said...

wah.. bestnye.. huhu :D

{ erleena } at: 30 November 2011 at 15:24 said...

dr blog ujang nie XP

{ diana } at: 30 November 2011 at 15:52 said...

blog ni kena klik kat title baru boleh komen ke???
alah..tak best la gitu..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 November 2011 at 23:57 said...

DA: otai ke?hehe ..rasanya belum lg la ,.huhu ape pun thanks sbb bace (^__^)

AR: hehe sesekali je bukn slalu ..

Erleena: thanks! (^__^)

Diana: eh xde laa.. boleh click kt Readers tu.. kat bwh

{ Kaki Wayang } at: 2 December 2011 at 00:50 said...

Nak suruh dia review blog aku pla...leh? SERIUS

{ Syafiq Rosli } at: 6 December 2011 at 13:09 said...

untg la weh ada orang review blog..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean