header

header
hairie

Anugerah Juara Lagu 26: Siapa bakal menang?

| Tuesday, 24 January 2012

1.  Kalau Berpacaran oleh Shohaimi Mior Hassan/Ana Raffali/Altimet (Shohaimi Mior Hassan / Ana Raffali / Altimet)  2. Karma oleh Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir/Audi Mok/Faizal Tahir) 3.  Penakut oleh Yuna (Yuna/Yuna)  4.   Sedetik Lebih oleh Jaclyn Victor (Edry Abd Halim/Edry Abd Halim)  5.  Gadis Semasa oleh Yuna (Yuna/Yuna)  |  6.  Awan Nano oleh Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)  |  7.   Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif (Najwa Latif/Ika Latif)  8.  Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah (Kevin Chin/Tinta)  9.  Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque (Monoloque/Monoloque) 10. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol (Boy Clifford/Boy Clifford)  11.  Sungai Lui oleh Aizat (Aizat/Anas, Aizat/Anas)  12.  Kisah Hati oleh Alyah (Manusia Putih/Manusia Putih)

Kenapa aku suke AJL? dah lama aku suke sejak sekolah lagi..dan kalau tak silap tahun 1998 kot aku mula jatuh cinta dengan AJL, waktu tu lagu Cindai nyanyian Dato' Siti Nurhaliza..start dari tu la..sampai sekarang, tiap-tiap tahun aku tak pernah lepaskan peluang nak tonton AJL ni! Dan impian sekarang, nak join & rasa kemeriahan di dalam stadium..BEST laa wey! 

AJL 26 tahun ni banyak lagu yang aku suka dan ada beberapa lagu yang aku jangka akan pegang trofi yang ada..kat bawah ni 5 lagu pilihan aku yang bagi aku ada auranya sendiri:
1 | Sedetik Lebih oleh Jaclyn Victor

2 | Penakut oleh Yuna

3 | Awan Nano oleh Hafiz AF

4 | Beribu Sesalan oleh Ning Baizura, Jaclyn Victor & Shila Amzah

5 | Kisah Hati oleh Alyah
Harap-harap salah satu lagu salam senarai ni atau dalam ayat berlagaknya semua yang kat atas ni dapat pegang trofi-trofi yang ada dalam AJL nih.. Yang best pasal AJL ni, artis-artis yang terlibat mesti akan buat persembahan yang lain dari yang lain dan bukan persembahan biasa..kenapa ek? aku rasa sebab AJL ni pertandingan yang sangat berprestij dan modal nak buat event yang hanya semalaman sahaja menelan belanja berjuta-juta ringgit wooo.....

Hari ni tiket AJL 26 dah keluar, aku? aku tengah tunggu dari mytv3 dan Alyah.. harap-harap bukan janji manis sahaja.. Pelan A: nak tengok kat Stadium Putra Bukit Jalil,  Pelan B: tengok kat tv je.. Pelan C: Tak mungkin tapi kalau mungkin, dengat Hot FM sahaja..

8 Readers:

{ miss keila } at: 24 January 2012 at 10:54 said...

rasanya 3 suara boleh menang...(ning, shila, jac)

{ Umar } at: 24 January 2012 at 11:37 said...

semua lagu best2 lah!! harap yg terbaik menang

{ Si GaJus!!!= } at: 24 January 2012 at 19:09 said...

waaaa... x leyh tgk... on duty da.. untung sape bleh tgk...

{ Firdaus® } at: 25 January 2012 at 07:55 said...

aku yakin 3 suara akan menang..hik33

btw do follow my blog ye~

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 25 January 2012 at 09:49 said...

MK: tak mengharap tp mybe top 2 kot..

Umar: yeahhh

SG: haha xpe2..dgr radio je hehe

Firdaus: haha jom kite sokong!!

{ Nurul Syazana Noorhijas } at: 25 January 2012 at 13:31 said...

cinta muka buku . hehe . :P err, rasenye ning shila and jaclyn kot yg menang btw nice entry maa~ :D

{ uzair othman } at: 26 January 2012 at 23:43 said...

takde tiket lebih ke bro..hehe

{ azhar } at: 29 January 2012 at 11:04 said...

Sungai Lui berjiwa , komposisi sederhana , flow suara aizad terbaek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean