header

header
hairie

Final Presentation Studio 08: Good luck untuk kawan-kawan!!

| Monday, 16 January 2012
Assalamualaikum kawan-kawan..
Malam ni agak leisure sikit sebab board final project aku dah selamat digantung dan ditepek cop rasmi RECEIVED! lepas maghrib tadi..

Esok hari presentation yang mana kitorang ni kena bentang final project depan external examiner yang terdiri daripada bos besar firma landskap, orang kuat Jabatan Landskap Negara dan beberapa lagi nama besar beserta dengan para pensyarah... sape tak takut wooo, kena present dalam english, kena buat skrip kena tidur awal, kena sedia semualah!

Ada konflik kecil sikit tadi masa kemas bilik untuk presentation esok tapi tu bende biasalah kan.. "kta bukan Malaikat, manusia sentiasa melakukal kesilapan" - curik skrip Tentang Dhia HAHA..


Untuk final semester ni, nasib aku kurang baik ..tak ada rezeki kot..aku tak dapat nak bentangkan projek aku ni atas beberapa sebab yang aku tak tahu ape sebabnya..mungkin, ape ek?hurmm..tak apa lah.. yang penting aku suke kerja yang aku buat (^________^) ..

Tibe-tibe teringat zaman final diploma dulu kat Perak.. nasib yang sama tapi time tu semua orang tak boleh present sebab ramai tak siap dan lecturer kurang puas hati..kenapa tak siap? site besar sangat kot dan banyak space kena design.. 

Aku sempat la jugak color semua board tapi belum sempat touch up bagi umph! lagi..dan board untuk detail drawing pun tak sempat buat! Penat dan kelam kabut sangat.. 

Tapi kali ni alhamdulillah aku dapat siapkan semua requirement dan tu la hasilnyerr... 'back to basic', sebab majoriti aku buat manual, color by hand.seronok beb! lama tak buat dah.. menyusahkan diri, buat keje banyak kali tapi hasilnya aku dapat siapkan ikut jadual.. (First time untuk semester ni, aku tak tido malam tadi) ..

 Final board daripada Zai, minat baru beliau adalah 30 minit Ustaz Don. erkk~~

Esok si LadyLeaya.com a.k.a Leia A.r ni present! Good luck Alia..pasni dah abes degree dan boleh ikat pastu akad.. (^________^) ..HAHA ..ape pun, ko berjaya men'sejarahkan' board ko tu.. noce job! sebernarnya rindu kat ko punya bolard design yang selalu ko buat bulat2 tu HAHA..


Joe ngan Wan Din, good luck untuk korang jugak (^___^) 

Kak Zura, good luck! 

Penat tangan buat keje, penat mulut bergaduh, penat kepala berfikir, penat mata tahan ngantuk ubatnya adalah makan..sebab? kalau dah lapar tu uabtnya makan je la kan.. HAHA

<----- Korang ni kan asyik makan bersama jerr!! HAHA #larikkkkk..




Okay untuk semua yang present esok 16 Januari sampailah 19 Januari, good luck! Try untuk konfident depan juri.. nak tak nak, kena konfiden jugak (^_______________^) 


5 Readers:

{ Lady Leaya } at: 16 January 2012 at 01:00 said...

eherm. aku present slasa. ^_^

{ mr.F } at: 16 January 2012 at 01:04 said...

good luck kery...dan semua senior part8.

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 16 January 2012 at 01:18 said...

alia: haha salah tarikh la..sorry hehe

Falihin: hehe thanks falihin!

{ Syafiq Ahadin } at: 16 January 2012 at 01:36 said...

huhu! budak asasi tkyah present... huhu!

{ cik kiwi's } at: 16 January 2012 at 01:41 said...

good lck bro...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean