header

header
hairie

Satu Hari Bersama Blogger: HAPPY BIRTHDAY to Ady Budika!

| Monday, 23 January 2012
Assalamualaikum kawan-kawan....
20 Januari 2011, the sweet memories between us, the bloggers! ..kali pertama aku keluar bersama blogger yang aku tak pernah jumpa sebelum ni.. semuanya atas pelawaan secara rasmi dari Abg Ady, tarikh birthday beliau 21 Januari, so kitorang sama-sama celebrate secara tak formal ...

8TV bagi tiket free kat Abg Ady; screening Underworld Awakening kat E-Curve or dengan nama biasa The Curve, Mutiara Damansara.. first time tengok wayang kat situ..

 Cite ni bagi aku BEST! sebab banyak action..tak bosan sangat tapi agak menakutkan sebab banyak adegan kejam yang tak sesuai untuk kanak-kanak.



Macam mana kau dapat tiket free? Abg Ady yang bagi sebab die orang kuat a.k.a belakang tabir 8TV untuk 8TV Night Live tu.. aku jarang tengok tapi antara pengacaranya adalah si Baki Zainal tu ..so die ajak kitorang join sekali..


Kitorang sampai awal kat The Curve, tak tau nak buat ape then jalan-jalan ke IKEA..dah lama tak masuk.. kat sini memang sesuai untuk shooting sambil berangan dok kat umah mewah HAHA ...

Fienaz Ramli yang sentiasa relaks memandu untuk kami.. terima kasih Finaz sebab bawak kitorang hehe..

Blogger paling mude antara kitorang, Syed Hakim Al-Yahya, adik tiri mak bapak lain kepada Scha Al-Yahya erkk~~ hahha



Zamir Zanon yang first time jumpe.. agak boleh tahan mulut die ni ala-ala Aslann As a.k.a Mazlan Md Nor.. agak mencarut, meriah dan sentiasa bercakap.. tapi itu yang meriah beb! kalau tak, mesti agak bosan event hari tu..

Dan inilah akibatnya bile diorang berdua ni berjumpa..dari dalam kereta sampailah ke atas katil..sentiasa bercakaran..kitorang ni tolong gelak je haha

Okay tertarik dengan bentuk lilin ni yang comel & smart! (^___^)

Menanti sebelum bermulanya screening Underworld Awakening.. Taufiq Helios pun ada! juga first time jumpe woo...a lucah boy tapi still bertapis.. HAHA



Habis je screening jam 11 malam terus gerak ke Shah Alam.. makan time bersama tetamu jemputan Abg Ady.. **kenangan memalukan di Restoran Barra..penat aku booking meja pastu diorang ajak makan kat Padang Jawa  pulak! pastu tukar lagi, last2 makan kat Lawang Sari.. okay, pasni tak nak pegi Restoran Barra lagi HAHAHAHA.. keluar dari situ dengan muke tebal T_T...


Tetamu Abg Ady yang baru sampai naik KTM.. dari kiri: Miss Sunah Sakura, Miss Iffah Afeefah, Cik Fienaz dan juga Cik Miera Ayob ..aku ingatkan Shiera Ayob bini Zahiril Adzim tu ..


Yang kiri sekali ni Mr Nadzri, aku tak pernah jumpa pun (^___^) ..makan time, Abg Ady belanja..dengar kata bajet sorang RM20 ek?ni tak cukup RM20 ni haha .. Baki Zainal rasanya macam nak join sekali tapi tak jadi kot..


Makan sambil layan siaran ulangan Maharajalawak Akhir kat TV..



Pandai jugak si Syed a.k.a Sted ni tangkap gmbo..tak de blurr pun... heeee

Okay tu je nak cite event malam tu.. perasan tak aku pakai agak skema sebab tak sempat nak tukar baju ..dari FSPU kot time tu HAHA.. abaikan yang penting seronok (^___^ )

Kepada Abg Ady, selamat hari jadi yang ke 82 ek?err.. haha 28 kot.. semoga semakin success dalam kerjaya, jangan ponteng keje haha ..saya doakan yang terbaik!! tu je nak wish hehe..

To kawan-kawan yang first time aku jumpa waktu ni, aku sangat gembire dapat jumpe korang semua..selalu jumpe kat laman sosial je kan..hari ni amik kau, jumpa yang femes teros! BEST! (^_________^)





11 Readers:

{ zikeryhassan } at: 23 January 2012 at 12:44 said...

apa ni woi. memasing pakat up entri untuk ady. haha.

jeles tak dapat join korang

{ Sunah Sakura } at: 23 January 2012 at 13:02 said...

pestime juga jumpa kamu, syed, taufiq dan mira...kamu ni pendiam jugak ye...mula2 je kot no.. :D

{ Iffah Afeefah } at: 23 January 2012 at 13:08 said...

hahaha bende tak rancang memang sokmo happening

pestime jumpe jamir, hadek sted, khairi, mira, th...

y lain da jemu nengok haha

{ ayie } at: 23 January 2012 at 14:11 said...

hebat la abang blogger ni..hehe

{ AdyBudika } at: 23 January 2012 at 14:35 said...

thanks2..hehehehehehe happy kenal korg :)

{ Joe_Hans } at: 23 January 2012 at 17:50 said...

wargh...best lar gather macam nie...

{ SyedGraphiX dot Com } at: 23 January 2012 at 18:30 said...

HAHA. Weiii! Maluuu laaa...
Gmbar aku tuu. KELAKAR. alaaaa. Mohon di blurkan. XD .
Pestime jumpaaa hangg.. hang pun sama pendiamnya.HAHA

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 23 January 2012 at 21:42 said...

ZH: haha dh kebetulan masing2 yg pegi tu ade blog..haha .. lain kali ley join

SS: haha ..saya first time jmpe diorg ni smua.. so agk pendiam sikit ..tp lama2 okay la hehe

IA:AHAHA ..aku pn x prnh jmpe ko iffah hehe sonok dpt knal ramai mlm tu hehe

Ayie:mne 1 abg blogger yg hebat?hehe

AB: hehe same2 ..thanks sudi dtg shah alam! huuu...

JH: haha gahter scara kbetulan..hoho

Syed: HAHA xpyh nk malu2 haha ..buat mcm biase je hahha ..aku pun pestime jmpe ko, aku pendiam?haha sbb aku x kenal sgt ngan korg lg kot haha

{ ~Kirin Selama Perak~ } at: 23 January 2012 at 21:48 said...

selamat hari lahir,abang ady...
:D

{ fRaMe+LenSeS } at: 24 January 2012 at 01:32 said...

takdan bersembang bebanyak noh. slamat kenai2. :D

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 25 January 2012 at 09:47 said...

KSP: (^__^)

FL: haha xpa2 ..next time kite jmpe lg hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean