header

header
hairie

Tak Pandang Cara Agama Sendiri ek?

| Monday, 2 January 2012

Sambutan Tahun Baru 2012 ke arah yang lebih islamik dan lebih berisi, yang paling terbesar adalah di Shah Alam iaitu kira-kira hampir 70 ribu orang yang datang. Kenapa?mungkin sebab Ustaz Azhar Idrus tu..pengaruh die cukup besar..


Tak Pandang Cara Agama Sendiri ek?
Itu yang aku agak persoalkan..kenapa dekat tv tak ada menyiarkan berita dan juga peristiwa bersejarah ni? akhbar utama negara pun tak ada cakap pasal sambutan tahun baru cara islamik ini.First sekali yang keluar mesti sambutan kat Dataran Merdeka ngan i-city, orang penting negara datang kan mestilah kena dapat liputan yang luas..kite fikirkan sama-sama ye.

Kenapa dulu yang perhimpunan sejuta umat di Stadium Shah Alam tu jadi tajuk utama akhbar?.. aku akui memang aku tak pergi sambutan yang di Dataran Sejarah Shah alam tapi tak bermakna aku tak menyokong okay..just nak share la dengan korang tentang bende ni..

6 Readers:

{ CekbOlat-bOlat } at: 2 January 2012 at 16:11 said...

haih.. msalah2..

{ reza al-razi } at: 2 January 2012 at 16:24 said...

bukak tv je x abis2 berita psal program dekat ICT tu.. busan...

{ Lady Leaya } at: 2 January 2012 at 19:24 said...

Kat Sinar mesti ada sebab Sinar akhbar Negeri Selangor. Lau xsilap aku.
Bagi ak rakyat sekarang bukan bodoh. Dwg boleh pilih mana saluran media yang dwg nak. Tak ramai aku rasa yang beli paper sekarang. Bukak berita pun jarang.
Tapi yang annoying dengan bukan pro kerajaan ni, bahasa dwg, aduyai..tgk jela tu, pencacai la, bangsatla, anjingla..macam org takde moral.
Sendiri leh pikir, papepun, umur dah 24 tahun, tahun ni, pangkah jangan tak pangkah. :D

{ Nur Najwa } at: 2 January 2012 at 20:26 said...

betul..saya setuju sgt2... cuma ari tu tak dapat pergi... T__T tengok dekat utube je...
apelah muslihat kat Malaysia ni...

hmmm yang paling saya geram bila sorang kawan saya ni..kutuk orang yang tengok ceramah ni pakai ketayap semua..dia kata kat i-city best then dataran shah alam mcm ga****g .. sedih betul ! Dia mengutuk agama sendiri... :(

{ Cikpuan rara } at: 3 January 2012 at 19:53 said...

hmmm kalau bab bab ni mana dorg nk amik port.nt malu lah dorg kn.kalau bab mengata org,suke sgt depa.

{ Ca Cik Duyung } at: 4 January 2012 at 02:21 said...

haah kan..pelik..berita pasal ustaz ni xde pulak masuk brita atau paper..huhu.. padahal ramai kot org pegi..wartawan pon ada kat mana2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean