header

header
hairie

Malaysia Social Media Week 2012

| Tuesday, 14 February 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Sekarang ni tengah hangat dengan Social Media Awards 2012 yang tengah berlangsung kat PWTC dan tadi dah keluar senarai pemenang bagi setiap kategori..nah klik kat link bawah ni kalau nak tengok senarai pemenang:


TAHNIAH kepada smeua pemenang especially kepada Abg Eq pemilik eqbalzack.com sebab menang kategori Best Lifestyle Blog of The Year! 

<------gambar curik kat FB Abg Eq HEHE ..beliau yang berdiri kat belakang tu pakai kemeja hijau..ni gambar waktu conference MSMW 2012 semalam..



Aku suka singgah kat blog beliau ni sebab entri-entri beliau ni simple tapi berisi..gambar sekeping dengan ayat beberapa ketul , cukup simple & menarik beb.. tapi aku tak reti nak letak gambar sekping je, kena letak banyak HAHA..

Blog aku tak menang sebarang kategori tapi alhamdulillah tersenarai antara top 3 bagi kategori Best Educational Blog yang mana telah dimenangi oleh iluvislam.com.. tahniah! 

Just nak cakap terima kasih kepada mereka yang telah mengundi blog aku untuk kategori ini dan kategori Best Lifestyle Blog of The Year tapi tak dapat top 3 .. kalah dengan blog-blog otai yang dah b\lama mencipta nama..wahh macam mimpi sampai ke bintang pulak HAHA..





Sumber foto: 

Inilah finalist bagi kategori Best Educational Blog, entah kenapa aku calonkan blog aku dalam kategori ni..niat just nak cuba je tapi alhamdulillah ramai yang mengundi sampai ke tahap ni (^__^) terima kasih semua ..


0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean