header

header
hairie

Datuk S. Samyvellu yang meriah! dulu laa....

| Thursday, 22 March 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Masih korang ingat kepada bekas Menteri Kerjaraya dan juga Presiden MIC yang dulu meriah dengan ayat lawak yang tak sengaja diucapkan kepada umum..haha sape lagi kalau bukan Datuk S. Samyvellu yang dulu masa zaman Tun Mahathir ngan Tun Abdullah, beliau merupakan salah seorang ahli menteri kabinet. Tapi lepas Najib naik, die pulak takde..krisis politik kot >_<



Sumber foto: Google

Samy 'No Value'?haha..mngkin bagi haters, ia betul tapi bagi penyokong Datuk Samy mesti diorang akan membantah! Dulu dia okay tapi kan mungkin sebab MIC kot beliau ni turun takhta. Biasalah, kalau orang kuat Malaysia buat hal mestilah kena letak jawatan..aku rasa macam kes sorang menteri kesihatan jugak tu kot..agaknyalah.haha

Eh korang meh kita bace ayat-ayat lawak dari mulut Datuk Samy sepanjang beliau jadi menteri: 



0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean