header

header
hairie

KISAH STUDIO 08 : Alhamdulillah, aku dah habis belajar..

| Thursday, 15 March 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Baru hari ni ada waktu nak share pasal study aku yang dah tamat dengan rasminya pada 22 Febuari 2012 iaitu selepas result final keluar.. betapa nervousnya tunggu result sebab takut macam-macam warna yang keluar kat result tu nanti..Alhamdulillah semuanya okay dan aku dah boleh konvo dah bulan Mei 2012 nanti..

Tu diaaa... waktu aku tengok result ni dah lewat malam kot sebab esoknya aku ada interview kat Tropics Design ..dan denagan bangganya aku cakap result baru je keluar semalam haha... memang ada banyak warna dalam result aku tu tap semuanya okay jer... tak terbaik sangat tapi bersyukur sebab dapat grad dengan Sarjana Muda Kelas Kedua Tinggi.. nak Kelas Pertama? kena betul-betul gigih dan konfident insyaallah dapat  la nanti..

Ni projek terakhir yang kena submit..benda ni agak menguji dan menyeksa kepala dan minda sebab kena fikir ayat..aku rasa kalau boleh buat dalam Bahasa Melayu ni mesti cepat je siap haha..Final RPoject tak dapat present depan panel tapi alhamduillah dapat siapkan on time dan dapat siapkan thesis yang tak berapa nak hebat ni..aku rasa, aku punya ni cukup syarat je kot ... >_<

Kitorang punya final ni lain sikit.. dalam semester akhir yang 4 bulan tu kena siapkan final project sekali ngan thesis.. dahsyat tak? then, dua2 ni kena jalan serentak dan maintain je supaya nanti produk yang dihasilkan tu berkualiti dan ikut la kehendak lecturer..penat tapi puas hati sebab dapat buat buku *berangan je ...

So untuk junior, siapkan diri anda, jangan buat keje lambat-labat macam kitorang ni, kena banyak jumpa lecturer discuss pasal tajuk korang dan kena aktif..walaupun penat tapi kalau korang tidur time waktu untuk tidur, insyaallah semuanya okay nanti >_< kalau boleh jangan terbalikkan dunia yang normal, nanti rugi masa okay ..




Alhamdulillah, aku dah tamat degree aku selepas 3 tahun dulu bergelumang dengan cabaran Diploma then 2 tahun setengah di Degree now, nak kerja dan cari pengalaman.. Master? hurmm tu pelan yang akan datang tapi belum berkeinginan untuk sambung master sebab banyak benda kena fikir untuk masa depan.. (^_________^ )


6 Readers:

{ c'axoera ヅ } at: 15 March 2012 at 16:28 said...

tumpang suka :)

{ lurun namzar } at: 15 March 2012 at 19:43 said...

:)
tahniah dh grad.

{ Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) } at: 16 March 2012 at 00:22 said...

Untunglaaaaa...

{ Khairiz } at: 16 March 2012 at 09:21 said...

Alhhamdulillah :)

{ .........cP~ } at: 16 March 2012 at 11:42 said...

Salam.

Best la dah ada interview..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 18 March 2012 at 08:44 said...

Caxoera: hhe thanks!

LN: alhmdulillah, thanks!

AFA: ko dh smpai master, aku xsmpai lg .hehehe

Khai: alhmdulillah >_<

CP: wsalam ..hehe rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean