header

header
hairie

MALAYSIA'S NEXT TOP BLOGGER!

| Monday, 5 March 2012












Assalamualaikum kawan-kawan...
Pagi ni hujan kat kampung ni sekarang dah reda sikit, alhamdulilah semua pokok yang baru tanam dah basah & dapat air so tak perlu nak siram >_< Hari ni nak join segmen anjuran Mak Dara yang cantik & sweet tu hehe. Segmen ni berkaitan dengan siapakah blogger pilihan yang bakal menggegarkan Malaysia nanti macam Datuk Siti wahhh.... hebat! Kena listkan 3 blogger yang kita pilih nih.calon dah ada dah! Pemilihan calon adalah based pada blog yang saya follow dan yang saya suka baca (^__^)

MALAYSIA'S NEXT TOP BLOGGER! 



First time saya jumpa blog Abg Eq, beliau pakai header ni, macho dan ganas! hehe tapi dalam hati ada bunga ros..hehehe Beliau seorang blogger yang sempoi, tak sombong dan hebat! Entri yang Abg Eq buat sangat simple tapi menarik. Dengan sekeping foto yang sangat stylo je, dah cukup dah cerite semua benda dan ramai peminat beliau nih termasuk saya hehe..Overall, saya sangat suka dengan style beliau dalam menulis blog dan pembahagian masa akademik & leisure activities. 

Saya banyak join contest Abg Eq ni dan alhamdulillah dah banyak koleksi hadiah dari beliau..First hadiah yang saya dapat adalah Top Up RM10..contest apa saya pun tak berapa ingat dan lepas tu makin rajin saya join! 

So saya harap Abg Eq ni bakal jadi top blogger kat Malaysia satu hari nanti, harap2 sebelum tahun 2020 la >_< Sekarang pun dah menang award kat MSMW 2012 kan! Congratulation! saya tumpang gembira..saya doakan yang terbaik..


------------------------------------------------------------------------------


Ujang! haha blogger paling lawak dalam entri beliau.. Agak giler-giler la bila baca entri yang beliau tulis ni, seronok bukan main.. dulu sebelum bergelar bapa, rajin update tapi sekarang dah busy sikit kan dengan anak sulung beliau tapi still dengan entri lawak beliau tu...entri die pendek je, penuh dengan ayat tapi tak la melalut macam saya tulis ..  First time jumpa beliau ni masa pratonton Keramat kat Subang Parade..

------------------------------------------------------------------------------


The last one, blogger paling berbakat! Saya suka singgah baca & cuci mata kat blog beliau ni sebab banyak sangat foto yang cantik dan terbaik! maklumlah photographer kan. Aizull Marcello graduan dari UTM kini dah ada studio sendiri kat seksyen 13 Shah Alam.. saya suka tengok foto pengantin yang beliau tangkap! sangat stylo lebih-lebih lagi untuk outdoor! memang superb! Dengan bakat dan juga populariti yang beliau ada, insyaallah beliau akan jadi salah satu blogger yang paling top kat Malaysia! Good luck untuk kau, Aizull (^________^) 

------------------------------------------------------------------------------

So Mak Dara, saya simpulkan kat sini saya suka baca blog yang ada cerita lucu dan leisure (tapi tak semua tau) dan juga blog fotografi..sebab saya suka tenung gambar tu lama-lama..entah kenapa tapi saya suka lihat secara detai foto tu.. But, blogger yang paling saya gemar adalah tu yang first tu, Eqbalzack a.k.a Abg Eq! Saya doakan semoga semua blogger yang saya pilih tu bakal menjadi blogger paling top kat Malaysia nanti, insyaallah (^______________^) 


14 Readers:

{ ADZA IRDAWATI aka MAK DARA } at: 5 March 2012 at 12:17 said...

Terima kasih kerana sudi join segmen picisan Mak Dara ini.. Yup blog Adik Eqbal memang bestttt.. Mak pun dah lama follow blognya.. Insyaallah akan bertemu dengannya di malam MSMW nanti..

{ Phat } at: 5 March 2012 at 13:00 said...

laju je hairi hehe

{ Radin87 } at: 5 March 2012 at 13:53 said...

waaa.. menarik sumer blog2 ni. ^^

{ c'axoera ヅ } at: 5 March 2012 at 14:09 said...

blogger tegar ni hehe

{ LidiaSuraya } at: 5 March 2012 at 16:01 said...

wah semua sibuk buat pencalonan nie...

{ Saddila } at: 5 March 2012 at 16:16 said...

tiga2 pun awesome :))

{ eqbalzack } at: 5 March 2012 at 16:46 said...

Assalamualaikum Hairie,
terkejut abg eq ada org calon segmen Kak Adza.
Terima kasih tak terhingga. tapi kita kena selalu beringat yang kita ni setiap hari dalam proses pembelajaran. jgn sekali2 sombong & ego dengan kejayaan yg kita kecapi. itu prinsip abg eq...

insyaallah ada rezeki kita boleh jumpa ok.

ikhlas,
abg eqbalzack

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 5 March 2012 at 17:01 said...

Mak Dara: hehe xde hal la lagipun lama dah tak join segmen hehe ..best wooo segmen ni.. nmpknye nite ni peminat eqbalzack.com la ye! hehe

Phat: haha mesti lerr... haha

Radin: yeahh memang menarik!

Caxoera: haha

LS: aah, meh la join!

Saddila: yeahh btol tu..saya peminat ketiga2 blog tu

Abg Eq: hehe waalaikumussalam abg eq..bagi saya abg eq, merendah diri adalah lebih baik dr sibuk masuk bakul angkt sndiri & saya sokong prinsip abg eq tu! ..nk pinjm la hehehe ..

lame dh berangan nk jmpe abg eq hehehe, insyaallah nanti dpt jmpe >_<

{ Azhafizah[フィザ] } at: 6 March 2012 at 14:24 said...

singgah dari blog mak dara terjah blogger hebat ^_^

{ Mah@mahu } at: 7 March 2012 at 09:26 said...

Jom setai project 100 blogger Bro Fremestone best gak tgk..

www.mahamahu.com

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 7 March 2012 at 16:31 said...

Azhafizah: hehe thanks sudi singgh! (^__^)

MM: ok thanks!

{ Realname Hidden } at: 8 March 2012 at 10:50 said...

:) follow sini...now I am One of Your spirit..:)

{ Emma Eema } at: 8 March 2012 at 13:32 said...

waaaaaa dahsyat.. =) heheheh tapi blog dorang memang best =)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 8 March 2012 at 22:56 said...

RH: hehe thanks! now i'm happy hehe

EE: haha kan, memg best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean