header

header
hairie

MSMW 2012: Tahniah eqbalzack.com! masuk Utusan Malaysia..

| Saturday, 17 March 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Akhirnya malam penyampaian anugerah bagi semua kategori yang dipertandingkan dalam MSMW 2012 dah pun selamat disampaikan malam tadi 16 Mac 2012 setelah sebulan tertangguh kan.. dan ramai blogger ternama (menggunung sangat tak ayat ni?) yang menang award bagi kategori masing-masing.

Tahniah kepada Abg Eq, pemilik rasmi eqbalzack.com sebab dah confirm menang dan dah selamat terima trofi hebat tu malam tadi bagi kategori Blog Gaya Hidup Terbaik Sepanjang Tahun..




Dan pagi tadi kecoh kat Facebook bila muka Abg Eq keluar kat Buletin Pagi dan juga akhbar Utusan Malaysia serta di Utusan Online! wow! kau mampu? mampu la, sebab tahun depan boleh cuba lagi hehe..

Dengar kata Datuk Najib nak sampaikan award tapi Datuk Rais Yatim pulak yang ganti, maybe Najib  sibuk kot sebab tu la event ni ditangguh hampir sebulan..

Zoom sikit tengok muka macho tengah pegang award sambil para wartawan snap snap gambar Abg Eq..besar jugak saiz trofi tu, macam Academy Awards.

Takpe la dapat bergambar dengan Rais pun okay dah kot..dapat la aura menteri tu sikit walaupun tak dapat aura Perdana Menteri..





Dan ada 1 statement dari Datuk Rais yang aku baca banyak kali dan terfikir something sambil terasa menusuk kalbu ayat tu..meh tengok ni:

Memang blogger ada niat untuk menyakiti perasaan orang ke? Aku yakin yang majoriti daripada kita ni, means blogger yang sekeliling aku ni tak ada niat macam tu..serius, aku terasa dengan statement Datuk ni.. bagi aku kalau sakit hati, tu maksudnya ada orang lain yang 'buat taik' kat kita, so kenalah dapat balasan yang setimpal.. *sape nak share pandangan, dibenarkan; komen kat bawah ye..























DUA gambar ni lebih baik dari gambar kat dalam paper Utusan. Saya ambik 2 keping ye Abg Eq, tadi janji nak ambik 1 je tapi sebab cantik gambar ni tu yang ambik dua..kacak seyh! maklumlah blogger hot kena sentiasa nampak kemas >_<

Untuk Abg Eq, tahniah saya ucapkan *banyak kali dah wish kat Abg Eq nih hehe dan semoga jadi yang lebih baik lepas ni..tahun depan masuk lagi kategori ni, confirm menang lagi! saya vote nanti.. dan saya akan terus jadi follower tetap Abg Eq dan selalu singgah! Maklumlah, peminat setia kan, ayat kenalah sedap sikit >_< 

Nah, entri pasal Eqbalzack.com dan MSMW 2012:




7 Readers:

{ Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) } at: 17 March 2012 at 16:51 said...

tahniah abg eq sbb menang...

Tahniah too pd ko khairi sbb wat entry panjang psal abg eq ni..congrate yeee.. :P

{ eqbalzack } at: 17 March 2012 at 16:52 said...

Assalamualaikum hairie,
You are so nice bro!!!
Thank you for the entry. really appreciated it!
abg eq terharu juga sokongan followers mcm hairie dan yg lain2 juga...tanpa readers siapalah eqbalzack..hehe

ikhlas,
abg eqbalzack

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 17 March 2012 at 17:05 said...

AFA: tahniah sbb anda bace smpai habis haha.. thanks taw sudi bace! >_< ayat gedik x haha

Abg Eq: waalaikumussalam abg eq! hehe xde hal la abg eq sbb saya ni pembaca setia blog eqbalzack.com tu! hehe dh name pun followers so kne la sokong kan!

ikhlas dari mohd khairi, thanks sudi komen (^_^)

{ ayie } at: 18 March 2012 at 01:28 said...

tahniah!!!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 18 March 2012 at 08:44 said...

Ayie: kan..hebat tu!

{ Aku By Pojie } at: 18 March 2012 at 21:42 said...

mantap abng Eq kan... huhuh

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 20 March 2012 at 22:09 said...

Pojie: yup! blogger hebat >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean