header

header
hairie

AKHIRNYA, Alia sah menjadi tunangan orang...

| Sunday, 17 June 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Hari ni nak share apa yang istimewa berlaku semalam kepada kawan aku yang sorang nih a.k.a blogger, pemilik ladyleaya.com! >_<  Minggu lepas kitorang ada bergurau pasal majlis yang akan diadakan di rumah beliau tapi waktu tu aku tak percaya lagi HAHA. Rupenya betul, padan muke ko Kery! :P

Alhamdulillah tengahari semalam beliau dah selamat bergelar tunangan orang kepada En. Rokhairi (nama dah nak sama dengan aku :P) yang mana diorang ni cinta belakang rumah jer HAHA.

Of course la dia pakai persalinan pink yang cantik dowhhhhh!!! Kau hado?? aku pun tak ada HAHA memang die suka warna pink tu dan nanti waktu majlis perkahwinannya kalau tak silap pakai tema pink ungu, menarik! Alia, kau cantik pakai tudung bawal je taw, so jangan pilih tudung lain :P

Aku nak share beberapa foto yang cantik-cantik ni kat korang semua. Terima kasih kepada Cik tunang sebab bagi kebenaran aku copy gambar dari FB beliau ngeeee...

Eh, Alia pakai gincu pink seyh! baru perasan.

Tu diaaa..dulu laki Alia ni kurus je aku tengok kat gambar, sekarang dah berisi dah maklumlah dah keje kan. Macam aku la; keje 5 hari seminggu dok dalam opis ngadap PC je sambil ditiup angin ekon HOHO












Dari kiri Syuee (pakai baju baru :P), Ika (aku mesej tak reply ye :'( ), Alia ngan Adi (comel seyh!), Nor (baju kurung time Kiblat 1) ngan artis MiG Lynda Roslan! Tengok, artis datang rumah peminat :P

Nape ni? Ke lepas ni turn ko Syue? :P

Tu lagi sorang, Cik Esempoi yang sempoi HAHA..ni kurang sorang geng ni, CikHanis tak ada dalam gambar ni sebab dia ada office trip ke Singapore, maklumlah sekarang dah berkerjaya kan :P

Nak cakap apa lagi ek pasal event ko ni Alia? hurmm.. rasanya dah banyak kali aku cakap TAHNIAH! semoga kekal till Jannah >_< Semoga tak banyak halangan/dugaan sepanjang tempoh bertunang ni, lepas ni cepat-cepat AKAD dan pastikan tarikh akad tu tak sama dengan kawan kita sorang ni yang aku dengar nak AKAD hujung tahun ni jugak! Sila discuss dulu ye, kang aku tak dapat pegi HEHE

Eh korang, jom check entri pasal budak ni jugak yang semalam, sebelum majlis: MAJLIS PERTUNANGAN ALIA DAN DIA..:P

3 Readers:

{ shera haifa } at: 17 June 2012 at 19:15 said...

cantik.. tahniah untuk sahabat kamu..

{ Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) } at: 18 June 2012 at 13:39 said...

amboihhh cntik gambar ko hairie.

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 23 June 2012 at 15:03 said...

SH: die memg cntik >_< trima kasih ...

AFA: haha salaha statement ko ni..ni gmbo FB die derr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean