header

header
hairie

LYNDA ROSLAN Dalam Video Klip Promo Karnival Hijabista

| Monday, 25 June 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Just nak kongsi perkembangan kawan aku yang sorang ni, walaupun aku rasa ramai yang dah tau kan pasal benda ni aku tetap nak share kat blog aku jugak >_<.

LYNDA ROSLAN? siapa yang tak kenal kan, wanita yang tengah mencipta nama  dalam dunia modelling dan juga dunia lakonan. Menyanyi? belum lagi kot HAHA

Perkembangan dia sekarang? Entahlah aku tak berapa pasti tapi kalau tak silap tengah sibuk dengan shooting filem ngan drama kot. Bulan lepas turun Singapore dengan geng MiG Production then kat Melaka ada shoot Adnan Sempit 3, sekarang ni pun tengah shoot lagi kot. Tak sempat tanya details sangat kat dia sekarang ni. Kena faham situasi ye.

Hujung bulan Mei hari tu jugak (kalau tak silap), dah berlangsung separuh akhir pencarial CoverGirl Dara.com dan alhamdulillah Lynda dah layak masuk peringkat akhir..dengar kata hari tu dia sampaikan sajak untuk ayah, huyooooo!! tak sangka ko pandai bersajak :P Bukan yang ni aku nak cerita tapi nak cerita pasal video kat bawah ni jom!


PERRGGHHH video ni buat kitorang semua ni yang dah lama kenal dia makan hati beb! HAHA .. untunglaaa ko Lynda dah dapat 'drive' kereta mewah tu HAHA. Ni video apa ek? okay baca kat bawah ni yang aku copy dari description pasal video ni:

"Kami percaya mesti ramai yang teringin mempunyai brand fashion sendiri yang mantap. Kami pun masih lagi belajar dan mengambil pengalaman daripada Usahawanita yang sangat berjaya dalam dunia fashion tanahair. Mari meramaikan KARNIVAL HIJABISTA pada 1 JULY 2012 di Grand Dorsett, Subang. Kita ada line up yang hebat untuk berkongsi dengan anda seperti Hajaba, Pearl Haya, Saraya Zahret, Rina Salleh, Radiusite , Allya Mysara, Farah Diana Anuar (Farah AF2), Najjah Muslimah dan ramai lagi!!! Datanglah dan timba ilmu dari pemilik busana muslimah ini. Tiket dijual pada kadar RM200 sahaja untuk Talk sepanjang satu hari. Fashion show dari jenama hebat ini juga tidak ketinggalan dan Soft Launch Majalah HIJABISTA! CEPAT!!! TIKET MASIH ADA LAGI DAN SUDAH BANYAK DIJUAL!!! Karnival Hijabista ini dibawakan kepada anda oleh AMAED."

Ni ada lagi satu video promo untuk Drama Takdir Kismah yang akan disiarkan di TV3 bulan Julai 2012 ni dalam slot Azalea. 


Klik link ni kalau nak tengok gambar sekitar majlis doa selamat pelancaran drama tersebut:  

Okay tu je aku nak cakap setakat ni. Aku ucapkan GOOD LUCK!~~ untuk ko Lynda..aku tumpang suka kehkehkehkeh, sapa yang tak bangga bila kawan sendiri mencipta nama kat dunia glamour kan, sebab dulu die selekeh-selekeh dengan kita tup tup dalam tv namkap cantik *cair seyh! HAHA okbai! 



3 Readers:

Anonymous at: 26 June 2012 at 11:22 said...

hUH?? Hijabster? WTF, pakai baju n seluar ketat?? And yet ur lowering d value of muslimah! Shame on u! Pathetic!

{ Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) } at: 1 July 2012 at 16:42 said...

cntik laaa beliau ni..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 22 July 2012 at 12:10 said...

Anomymous: org kate benda tu style hahahaha~~~~ rasenye diri sndiri dh boleh fikir mcm mne aurat tu kan ..

AFA: memg cntik ngeeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean