header

header
hairie

MAJLIS PERTUNANGAN Alia dan pasangannya ~~

| Saturday, 16 June 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Malam tadi sampai rumah je terus bukak twitter dan ada kejutan dari ex-class mate zaman belajar kat UiTM hari tu. Leia Ar bertunang hari ni, rasanya tengahari ni majlisnya >_< Desas desus mengatakan yang majlis perkahwinan akan diadakan hujung tahun ni dan aku tak sangka pulak yang beliau akan bertunang bulan ni XOXO

Kalau korang nak tahu, beliau ni ex-housemate artis MiG tu; Lynda Roslan! so segala benda pasal Lynda dia tau..aku dah kenal dia ni sejak zaman Semester 01 Diploma kat UiTM Perak. First impression kitorang budak-budak laki time tu kan, die ni 'Cengeh!', ni bahasa utara kalau ikut bahasa biasa kita ni panggil Pemarah sebab tengok muka dah tau HAHA:P


Sorry Ika, aku fokus kat Alia je HAHAHA.. Tapi kan bila lame-lame aku kenal dia, sebenarnya dia okay je.. nak tau apa yang aku suka lasal dia ni? dia boleh ingat semua dialog orang lain yang dia rasa penting & perlu diceritakan kat semua HAHA..

Jangan tanya aku sape bakal suami die sebab aku tak kenal HAHA :P Gambar kat atas ni kan sewaktu perbincangan dalam kelas, macam nilah suasananya kalau discuss dengan Alia..Aku ni jenis yang suka main-main tapi sebenarnya aku cuba masuk dengan perbincangan diorang sambil-sambil tangkap gambar memori yang best! HAHA

Okay, aku nak ucapkan selamat bertunang kepada Alia dan bakal tunangnya yang akan berlangsung kejap lagi kalau tak silap..Semoga dengan semangat warna merah jambu tu korang berdua kekal 'till Jannah' bak kata Afiq >_< Okay janji yang aku dah cakap hari tu, sedang dalam proses wahhhhhhh!!

Nanti lepas official bertunang, aku post lagi entri terbaru sebab aku nak tengok baju pink ko yang cantik tu HAHA Untuk kawan-kawan yang datang ke rumah alia hari ni, kirim salam kat dia boleh tak? :P

BUAH DURIAN TAK SAMA DENGAN KEREPEK KENTANG,
UNTUK ALIA DAN PASANGAN SELAMAT BERTUNANG...




6 Readers:

{ HAZWANmohd } at: 16 June 2012 at 11:56 said...

selamat bertunang !!
en khairi bile lagi.........
err.. heee
kerepek satu!! raye ni serang! haha

{ TeAqArH } at: 16 June 2012 at 13:27 said...

selamat bertunang kepada alia. ^_^

{ Syakilla kebebeh } at: 16 June 2012 at 16:26 said...

selamat bertunang pada kawan kamu, alia..:)

{ Lady Leaya } at: 16 June 2012 at 18:04 said...

Tq kery...:)

{ Lady Leaya } at: 16 June 2012 at 18:04 said...

Tq kery...:)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 23 June 2012 at 14:39 said...

HM: hahaha belum ready :P bukn 1 je kerepek, bnyk pun bolee haha

TQ: selamat2

SK: thanks! >_<

LL: penat aku buat utk ko alia :P HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean