header

header
hairie

MASALAH! antara Neelofa dengan Anzalna, korang suka mane satu?

| Tuesday, 19 June 2012
Neelofa dengan Anzalna tengah ada masalah yang mana hampir 1 Malaysia tau benda ni, mana taknya muka depan paper kebanyakannya siarkan cerita pasal diorang ni...Eh lupa! Assalamualaikum kawan-kawan...dot..dot..dot..

Kenapa aku suka Neelofa? 
Ada pakej seorang wanita yang lengkap tapi tak tutup aurat lagi, calon nombor 13 kot ni, KIV dulu..Ramai yang suka Neelofa antaranya si Aslann As ngan En Ben a.k.a Helmy Nur Firdaus tu..tapi cakap je lebih diorang ni, habuk pun aku tak nampak lagi.. XOXO

Kenapa aku sula Anzalna?
Sebab nama dia unik dan menarik, rambut dia aku suka tapi yang bahagian tepi je la..XOXO lagi..

Kenapa aku tak sua dua-dua? Sebab diorang ni seksi sangat, berani betul aku keluarkan statement ni HAHA kang kena gam dengan peminat diorang ni nanti! Aku tak suka sebab diorang ni gaduh a.k.a 'bercekerama' sampai 1 Malaysia tau, Najib sangat kan!

*mengarut je entri nih! Abaikan la weyh..tengah cari mood nak tulis entri baru..


5 Readers:

{ Izzati Tatie } at: 19 June 2012 at 13:06 said...

saya xsuka dua2..saya anti da2..haha.pengakuan berani!

{ :: Mrs.Eady :: } at: 19 June 2012 at 13:50 said...

tak suka dua-dua..

{ CikHoneyBee } at: 19 June 2012 at 15:35 said...

tak suka DUA DUA. bergaduh macam BUDAK BUDAK.

{ cik najihah } at: 19 June 2012 at 15:50 said...

suka izara..hahaha
seksi sangat2 lah mereka2 ini

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 23 June 2012 at 15:08 said...

IT: haha gud2 xde efek pun klau kite xsuke diorg :P HAHA

ME: haha..

CHB: btol!

CN: aku pun suka Izara..tp Izara pun seksi ..hurmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean