header

header
hairie

Aktiviti Hujung Minggu: Cuci Mata kat SquareOne BP & BP Mall!

| Sunday, 15 July 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Hari ni nak share aktiviti hujung minggu aku kat kampung, macam biasa setiap hujung minggu aku akan balik kampung, takmo dok kat JB sebab tak ada benda sangat boleh buat kat JB selain jalan-jalan jerr.. Kalau kat kampung, banyak boleh buat; ada ayam, ada pokok, ada tanah yang luas & ada segalanyalah!

Semalam setelah lama berada dalam benak kepala aku, bilalah nak keluar dengan diorang ni sebab dah lama tak outing kot! so try sms diorang berdua ni yang busy dengan masing-masing punya hal termasuk aku :P

Duduk dekat pun bukan senang boleh jumpa, balik keje terus balik rumah lepas tu dah malas nka keluar, tidur terus simpan tenaga untuk esoknya. Biasanya hujung minggu aku ada banyak benda nak buat tapi semalam aku tinggalkan tanggungjawab kejap sebagai anak kampung, hehe *bajet!

<--- anak dara tuuu dah pakai Samsung SII wuyoooooooooo!!! untunglaaa mampu!

Ok ini tempat pertama yang dituju, SERIUS lama gilerr aku tak masuk panggung! sejak dah kerja ni dah susah nak cari geng yang boleh ajak tengok wayang, masing-masing dengan hal sendiri HOHO masuk ni dah hampir 5 bulan beb aku kerja so dah 5 bulan jugak aku tak masuk panggung & juga shopping complex yang ada kat Batu Pahat nih!




Phuii nasib baiklah tak ramai orang, so ley la stop jap kat sini, ambik mood Europe! haha :P

THE AMAZING SPIDERMAN! buat pertama kalinya aku tengok cite ni, sebelum ni tengok kat tv jer. Memang amazing! tapi bab bila ada scene bercinta tu memang bosan la sebab slow sangat! aku suka yang dekat-dekat nak habis tu; misi menyelamatkan negara dari cicak tu. Kesian Spiderman, tak dapat kepercayaan polis tapi lepas tu ok dah! OK meh sini baca sinopsis kalau tak tau: THE AMAZING SPIDERMAN

Jakun! HAHA aku tak pernah buat macam ni sepanjang aku masuk panggung, mungkin sekarang ni pantang nampak cermin kot HAHA

Lepas makan & solat zohor, kitorang berpindah lokasi: ke BP Mall! kemain jalan-jalan HAHA. Yela, dah tak tau nak main apa kat SquareOne, so pegi BP Mall layan boling pulak, lama tak menghayun HOHO

Khas buat Mak Jemah! HAHA memang gila kalau kamera ni ada kat dia HAHA lebih-lebih lagi sekarang dah ada SII & Instiagram..makin aktif laaa phuiiiiii!!!

 Game 1 aku menang, game 2 ko menang! Adil la kan HAHA

Dah2 jum balik.. dah petang ni! Cukuplah setakat tu je cerita outing kitorang! Esok-esok sambung lagi. Assalamualaikum


4 Readers:

{ c u m u h a m a } at: 15 July 2012 at 10:41 said...

Assalamualaikum :)

Maaf mengganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

{ NURUASHIA } at: 15 July 2012 at 11:50 said...

wawhh..bestnyeee dpt outing same2..
dah lama rase x kua jenjln neh hek9!~
btw, nice to meet u dude :)

{ Phat } at: 16 July 2012 at 17:56 said...

lama x main bowling huhu

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 22 July 2012 at 11:43 said...

CH: okeyh! >_<

NA: yup memg best! lg2 klau dh lame x outing!

Phat: aku pun lame x main, tu main campak je bola tu hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean