header

header
hairie

AZREEN WAHID, sorang lagi dah kena IKAT!~~

| Thursday, 19 July 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Ni just nak share kawan aku sorang merangkap jiran aku masa sama-sama dok kat studio 08 dulu dah selamat bertunang. Alhamdulillah, dah kena ikat, dah tak boleh nak menggedik dengan aku :P

Senang je jadi pempuan, tuo2 si lelaki dah ready nak hantar rombongan, lebih-lebih lagi bila laki tu dah keje, confirm! ko goyang kaki je duit masuk HAHA yang penting ko kena pandai layan laki, kalau tak memang kau cari pasal la kan, Eh! ni bukan aku ngata pasal kau tau Azreen Wahid! ~~ peringatan untuk diri sendiri dan semua hehe..


Eh laki kau ke yang sarung cincin tu? bukan bakal mak mertua ko? hurmm HAHA Gambar ni dicuri dari wall FB Ayen, milik orang lain HAHA suke ati je kan!

Hawa sampai Ipoh dah! Gile meronda ko!! sebab hari tu Khamis kot dia kate nak turun JB then masuk Singapore. Tup2 dia dah kat Ipoh, hamboiiii tabah betul ko HAHA pssst! something pasal Hawa, dia dah pakai balik tudung bawal la..selalu tak pakai sangat hehe >_<

Ok dah, last perenggan untuk ko: semoga semuanya selamat sebab orang kata bila dah tunang ni macam-macam benda boleh berlaku tapi doalah mintak dijauhkan semua tu, yang penting terus menggedik dengan Shafiq macam masa ko kapel dulu; everytime bergayut siap selit kat tudung lagi. Semoga nanti masa kau nak AKAD, aku dapat kad jemputan. KAD ok! :P dan lagi 1 harap-harap gambar atas ni tak cetuskan kontroversi taw, atas nama kawan sahaja! >_<



0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean