header

header
hairie

ISTIMEWA RAMADHAN SYAWAL 1433 HIJRAH: Kad Raya Untuk Anda!

| Sunday, 22 July 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Selamat berpuasa dan selamat beramal di dalam bulan Ramadhan yang mulia ni. 

Okay, malas nak panjangkan cerita, terus kepada tajuk kat atas tu KAD RAYA UNTUK ANDA. Tahun ni alhamdulilah ada peluang untuk edarkan kad raya kepada peminat~~~ yeakks!!! kepada kawan-kawan laa. Korang mesti suka je kan kalau ada orang nak bagi kad raya, so inilah peluang untuk korang tambah koleksi kat dinding rumah korang HEE

 Nak tunjuk sebahagian dalam proses >_<

Okay caranya senang je, dah bace entri ni kan? lepas tu anda hanya perlu berikan NAMA PENUH dan juga ALAMAT SURAT MENYURAT anda ke:

mohdkhairikhadzir@yahoo.com

Semudah tu je kawan-kawan. Aku tak tau bila aku nak letak tarikh tutup tapi kalau dah bilangan kad raya dah mencapai maksimum 70 hingga 100 secara automatik akan ditutup. Macam kejam je, hurmmm tapi takpe la kita tengok nanti, konsepnya SAPE CEPAT DIA DAPAT LA >_<
Jangan cakap "baru 2 hari puasa dah sibuk dengan raya". Korang ingat 3 hari nak raya baru aku nak pos kad raya tu ke? HAHA *logik ye..

Puasa tetap puasa, sama-sama kurangkan dosa & sama-sama tambah pahala. Raya tetap raya jugak, meriah pun tetap meriah sebab orang kata raya ni kita sambut kemenangan, yeayyyyy!!!! >_< ok tu je, selamat berpuasa semua..


5 Readers:

{ ~emi~ } at: 22 July 2012 at 14:40 said...

Kita dtg nak kutip kad raya, Hihi :P

{ faReed c lelucky pHOTo } at: 29 July 2012 at 22:53 said...

plzzzz nak juga

{ KhAiReDzAiMy } at: 29 July 2012 at 23:44 said...

nak.. nak... lawa kad raya tahun nie...

{ asri (asrirayrock) } at: 1 August 2012 at 12:09 said...

Nak...nak

{ Cik Angah Humaira } at: 14 August 2012 at 12:56 said...

angah dah dapat kad raya tu,thanks..

http://bicaradarihatiseoranghamba.blogspot.com/2012/08/kad-raya-pertama-dari-sahabat-blogger.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean