header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Kad Raya dari En. BoniKacak!

| Friday, 31 August 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Sekali lagi kad raya tapi yang ni yang terakhir aku dapat sebelum raya kalau tak silap >_< kali ni dari pemilik blog bonikacak.com. Kalau tak silap aku dapat kad raya ni melalui segmen yang beliau anjurkan. Sape yang tak suka dapat kad raya kan. 

So kalau ikutkan ucapan tu, kalau sape-sape nak datang rumah beliau, kena bawak kuih sendiri HAHAHA :P


Okay tu je nak cite pasal kad raya ni, kita jumpa kat entri lain pulak. Kepada En Boni, terma kasih sebab sudi pos kad raya untuk saya; dengar kata ang terpilih je ek? hehe tak kisahlah terpilih ke tak yang penting kad dah selamat sampai & mesej pun dah sampai ke hati ececece >_<

3 Readers:

{ luqman zakaria } at: 31 August 2012 at 17:28 said...

best dapat kad raye! huhu~

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 8 September 2012 at 00:33 said...

LZ: memg best~~~

{ boni kacak } at: 9 October 2012 at 07:06 said...

hahaha..aku baru perasan pos ni..selamat hari raya bro..walaupun dah lama da raya lepas.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean