header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Kad Raya dari Nurul Nadiah Mamat

| Monday, 27 August 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Entri kali ni nak kongsi dengan korang! KAD RAYA dari Nurul Nadiah Mamat pemilik Something From My Heart. Tahun ni banyak jugak la dapat kad raya dari blogger a.k.a rakan-rakan dari alam maya, seronok!

Suka design & warna kad raya ni, warna kegemaran katanya >_< ni baru namanya kad raya yang klasik, sebab betul-betul ikut ciri-ciri kad raya. 

Tengok, gigih tulis panjang-panjan by hand ok! aku punya kad hanya mampu tulis sikit je, tu pun taip komputer HAHA *moden sgt! Tapi aku sangat hargai kad ni weyh, dah la pakai tulisan tangan, kemas pulak tu.. korang mampu? :P


4 Readers:

{ Faizul Osman } at: 27 August 2012 at 18:42 said...

memang smart... sy tak dpt kad raya pun...

{ evagurl izma } at: 28 August 2012 at 09:30 said...

sy pn dpt kad raya dr blogger2. best :)

selamat hari raya :)

{ NURUL NADIAH MAMAT } at: 28 August 2012 at 12:24 said...

aheraheraher.....malunya.....hahahahaha.........

thanks khairi!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 August 2012 at 20:56 said...

FO: hehe rilek derr~~~ kne aktif sikit kt alam maya ni bru org knal pastu nnt dpt la pnghargaan~~

EI: slmt hari raya~~

NNM: apesal gelak mcm tu hahahah x elok wuwuwuwuuwuwuw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean