header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Kad Raya dari Eqbalzack!

| Tuesday, 28 August 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Kad raya lagi! Juga dari sahabat alam maya. Kali ni dari blogger senior a.k.a salah seorang blogger favourite aku sebab aku suke baca blog die HEHE

Tu diaaa eksklusif takde jual kat kedai, handmade ok!Aku punya hasil belum mampu menandingi kecantikan & keeksklusifan  kad Abg Eq! Ungu yang smart~~

Tahun depan insyaallah kalau dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki aku try buat yang lebih baik tapi style lain kot hehee sebab dah terfikir something yang baru sekarang ni HAHA


4 Readers:

{ aneff.marhfiz } at: 28 August 2012 at 17:32 said...

saya dapat juga ! >.<

{ Faizul Osman } at: 28 August 2012 at 17:35 said...

apakan daya... sy tak dpt pun kad2 raya ni...

{ eqbal zack } at: 29 August 2012 at 12:23 said...

Assalamualaikum Hairie,
Maaf lewat singgah. Sibuk dengan urusan nak fly semula ke Brisbane. Terima kasih atas entry ni ok. Semoga hubungan persahabatan kekal hingga ke akhir hayat. Selamat hari raya, maaf zahir batin...

-abg eqbalzack-

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 30 August 2012 at 20:54 said...

Anef: hehe untunglaaa *tetibe

FO: rilek derr.. kne bnykkn kenalan insyaallah dpt la nnt >_<

Abg Eq: hehe xde hal la abg eq! >_< ini entri pnghargaan buat mereka yg susah payah hntr kad raya utk saya huuu~~~ sya harap juga smoga prshabatan kita kekal smpai bile2 >_< *terharuu~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean