header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Kad raya untuk korang dah pos!

| Monday, 6 August 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Dengan yakinnya aku publish kad raya kat umum dikala yang aku pos tengah on the way HAHA dah la simple je tak ada bulan bintang bagai & tak ada muke depan, hanya sekeping kad buatan tangan yang sangat ringkas! Harap-harap korang terima dengan hati terbuka tanpa cakap belakang #eh

<--- akhirnya jumpa gambar pakai baju melayu yang nampak ciri-ciri kad raya HAHA





Ni yang aku masuk peti surat pejabat pos Parit Sulong hari sabtu semalam, lepas tu stop kejap sebab sampul surat dah habis, lupe nak beli lagi..

Tetiba teringat sampul surat yang bagi aku agak old school; yang ada pattern merah biru kat tepi tu HAHA terus pegi beli petang tu.

Tapi rasanya tak sama la macam yang ada dalam kepala aku sebab kod warna yang agak lain dan juga sampul tu macam nipis dah HUHU. Tapi tak kisah, asalkan sampai kat korang dengan selamat..


Sebenarnya before ni aku ada buat satu segmen yang mana sapa-sapa nak kad raya dari aku kan. Dan dah ditutup secara rasminya tanpa diberitahu HAHA *dengki. Aku raca kuota dah cukup sebab tu la aku dah tutup, so lepas ni memang tak akan dilayan la sape-sape yang nak kad raya HEHE


Bukan 70 tapi aku dapat sediakan 50 keping sahaja akibat kelarian bajet. Ada urusan lain yang lebih penting dari ni ececece padahal PTPTN tak start bayar lagi! Hati kering~~~ silap-silap tak boleh pegi Singapore :P

Untuk korang yang dapat kad raya tu, semoga bergembira dan dapat menyempurnakan aidilfitri anda HAHA *katenyerr..


2 Readers:

{ asri (asrirayrock) } at: 8 August 2012 at 11:50 said...

Dah dapat thank U,.......

{ iznawzi } at: 9 August 2012 at 11:50 said...

baru follow blh dpt ke???hahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean