header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Salam Aidilfitri untuk semua

| Sunday, 19 August 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Alhamdulilllah, Ramadhan dah berakhir dengan penuh berkat. Insyaallah segala amalan baik kita diterima Allah SWT. Selepas berpuasa sebulan, sekarang datang pulak Syawal, pun sebulan so maknanya boleh raya sebulan tapi biasanya minggu pertama je yang paling meriah, ye dak! >_<

Ok kat sini aku nak ucapkan kepada semua: pembaca blog, kawan-kawan, teman sekelas, kawan-kawan lama, geng pejabat, kenalan alam maya (Twitter & Facebook) serta sapa-sapa la yang kenal diri aku sama ada dari segi kebaikan atau sebaliknya. Aku nak mintak maaf banyak-banyak kalau ada menyusahkan korang, buat sakit hati korang, serta mengganggu ketenteraman FB korang  >_< Tu je nak cakap. Lagi 1, terima kasih kerana beri sokongan yang bagi aku cukup baik sepanjang aku menulis blog ni.


0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean