header

header
hairie

KISAH AIDILFITRI 2012: Saya suka kad raya ini~~

| Monday, 10 September 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Masih mood raya lagi kan? Syawal kan sampai 30 so manfaatkan Syawal ni dengan mood raya walaupun tengah kerja. Okay hari ni nak kongsi sesuatu yang istimewa bukan untuk aku tapi sesuatu dari kawan aku yang tengah bercinta nih! Ce tengok kat bawah ni apa yang special:



Okay sebenarnya aku fokus kepada rekabentuk kad raya yang aku rasa tak ada jual kat kedai. Dah tau kan sape bagi kat sape, dua-dua ni kawan aku time study dulu. Bila aku soal selidik macam mana kau buat kad ni? antara bahannya adalah model card; budak landsape tau la macam mana rupa model card yang warna putih depan belakang tu. Dengan kuasa tangan & cinta maka terbentuklah corak rama-rama yang macam terbang tak terbang tu HAHA~~cantik kan.

Tahun depan, aku macam nak suruh beliau buatkan beberapa keping nak buat sesuatu untuk kawan-kawan kat alam maya nih HAHA insyaallah la kalau ada bajet dan ada masa >_< Ok untuk korang berdua kat atas tu, untunglaa ko Yana dapat laki yang kreatif macam Md tu wuwuwu~~~ melepas laa sudahh.. :( *abaikan!


3 Readers:

{ aan } at: 10 September 2012 at 13:23 said...

kuasa cinta..lol

{ aneff.marhfiz } at: 10 September 2012 at 16:21 said...

rama rama terbang tak terbang . HAHAHA !!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 14 September 2012 at 22:23 said...

aan: kuasa sgt! HAHA

AM: melekat! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean