header

header
hairie

Dinner bersama geng Twitter di Wakaf Singgora~~

| Thursday, 11 October 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...

Sememangnya aku jarang sekali join gathering yang dianjurkan oleh blogger & semua tu lah. Jadi hari tu kitorang yang bermastautin di Johor Bahru sempat luangkan masa untuk dinner bersama. Motif sebenarnya adalah apabila si Nadia turun JB, ade interview lepas tu nak jumpa kitorang sekali katenyerr alang-alang dia dah turun dari Kuala Terengganu. 

Dari kiri pertama kali jumpa Nazri, banyak kali mengadap Man Yusoef, pertama kali jugak bersua muka dengan Nadia & kali kedua berjumpa dengan Sunah >_< 


Dua jejaka yang tengah buat Master kat UTM, tinggi sungguh semangat korang nak sambung Master lepas tu mesti nal PhD kan, gelaran Dr. Nazri & Dr. Osman menanti insyaallah :D

Dua orang tengah buat Master, dua orang setakat Degree je HAHA~~ kan Nad! >__<

Okay first impression aku bila face to face dengan diorang ni: rupenye si Nadia ni boleh tahan peramah (ayat sopan) a.k.a kecoh jugak, masuk je apa yang aku bahan! HAHA~~ si Nazri dengan Man ni pendiam sikit, Sunah pun okay jugak la hehe~~ cume aku je yang menjadikan meja kitorang jadi kecoh sebab ape taw? sebab aku tau masing-masing mulut boleh tahan jugak bukan pendiam 24 jam HAHA kalau dibukak topik, takkan abes HAHA

Rezeki korang, aku belanja 1 meja walaupun kailan ikan masin yang aku order tu kurang sedap & memang tak sedap sebab ikan masin tu keras tak selembut restoran lain~~ hamekkawww!!!! Terima kasih Man sebab ajak aku join dinner ni walaupun aku confirm lambat hehe~~ nanti ada rezeki kita jumpa lagi ye Nadia, Sunah ngan Nazri & Man.. semoga korang yang tenah sambung master tu berjaya dengan jayanya & yang hari tu temuduga kerja, good luck jugak! gaji pertama sila bank in kat saya 55%, cukuplah kan~~ 

6 Readers:

{ Eazy Izzuddin } at: 11 October 2012 at 14:20 said...

dah lama tak join gather ni eh
hehe

{ NURUL NADIAH MAMAT } at: 12 October 2012 at 16:02 said...

ahahahaha......awak pon kecohlah khairi.... ;p

baru perasan dorang semua amik master....kita je degree......ekekekekeke......

{ NURUL NADIAH MAMAT } at: 12 October 2012 at 16:02 said...

ahahahaha......awak pon kecohlah khairi.... ;p

baru perasan dorang semua amik master....kita je degree......ekekekekeke......

{ man yusoef } at: 15 October 2012 at 10:31 said...

Ranking paling kecoh

1. Nurul
2. Khairi
3. Sunah
4. Nazri
5. Osman

nampak tak saya ni pendiam orgnya..wuwuwu

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 20 October 2012 at 08:33 said...

EI: haha ni pn kbtuolan jer hehe

NNM: sbb sya try nk meriahkn time tu sbb man pendiam la wey hahaha .. aah kite je dgree >______<

MY: ermm~~ nasib baik aku no 2 -_-'

{ NURUL NADIAH MAMAT } at: 21 October 2012 at 13:42 said...

Man:
kejamnya man punya ranking...... T____________T

Hairi:
nanti suh budak master plak belanja....hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean