header

header
hairie

Majlis Pertunangan Lynda Roslan & Aizul Marcello oleh Photophenomgraphy Studio

| Monday, 29 October 2012
Assalamualaikum kawan-kawan...
Sabtu 13 Oktober 2012 hari tu telah berlangsungnya majlis pertunangan Lynda Roslan dengan Aizul Marcello di kediaman Lynda di Shah Alam. Alhamdulillah majlis berlangsung dengan lancar dan segala perbincangan yang berkaitan dah pun mendapat kata putus <-- ayat pembaca berita konon!~~

Entri kali ni nak kongsi dengan korang saat-saat indah yang dirakamkan oleh lensa Photophenomgraphy Studio sepanjang majlis pertunangan tersebut berlangsung. PS ni ada style tersendiri dalam menghasilkan gambar yang menarik. Kena pandai main sudut dengan warna, barulah pelanggan menangis kegembiraan air mata darah kelabu tengok gambar sendiri yang cantik tu -_-' betul weyh!

Okay nak kenalkan pemilik Photophenomgraphy Studio ni namanya Mohd Shahrul Idaham Md Yudin berasal dari Kuantan, Pahang. Aku kenal sejak dari semester 1 Diploma masa tu sama2 main guli #eh sama-sama study la weyh kat UiTM Perak. Bakat seni tu memang dah nampak dah dan bakat dalam fotografi ni aku mula nampak di hujung-hujung tahun akhir kami. Lama-lama aku yang impress dengan hasil tangan die nih! 

Dan sekarang alhamdulillah aku tengok makin maju sikit-sikit aku tengok ko ni Sharoll~~ semoga semakin hebat!! insyaallah. Gambar masa majlis Lynda hari tu pun dah cantik, belum gambar majlis aku nanti #eh -_-'















Yang aku kenal dalam ni En Leo, Fiq Fikri ngan Abg Azad.. yang duduk depan tu mungkin Cikgu Sudirman, blogger dari Sabah.. hurmmm hari tu macam perasan muke beliau nih :)













Dari kiri; Anis, Alia, Lynda ngan Jaja~~ kawan sejak zaman diploma













Untuk korang berdua, semoga kekal la weyh sampai bila-bila. Aku tunggu dapat kad jemputan je nih! Hadiah insyaallah akan di'ready'kan insyaallah kehkehkeh~~ tak nak la bagi korang bakul baju, tu dah biasa HAHA 

Okeh untuk readers, kalau korang nak mendapatkan khidmat jurufoto majlis korang ke, maklis kawan korang ke ape ke; korang boleh contact kat sini:  Photophenomgraphy Studio
Hasil tangan yang smooth, cantik & buat anda berdebar tengok gambar sendiri #eh




5 Readers:

{ :: Mrs.Eady :: } at: 29 October 2012 at 14:27 said...

awesome!!!!!!cantik giler!

{ msi.my } at: 1 November 2012 at 00:45 said...

@khairi hahaha! adoii.. apolah kery.. siap buat entry pasal ak lg. pic ak biasa sajor. huhuu.. sgt terharuuuu okeh.. actually, fan page PS kat fb ak belum officially launch lg sbb blum bkesempatan nak hupdate! huhuu. btw thanksssss sgt kery!! :))

{ Yousof } at: 1 November 2012 at 12:05 said...

Tumpang gembira dan tumpang bahagia dekat pasangan ni.. Tak mahu taip panjang², Lynda Roslan memang super duper cantik! ;)

{ Yousof } at: 1 November 2012 at 12:06 said...

*Cuma aku rasa pakaian dia macam agak sempit, tudung kurang labuh.

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 3 November 2012 at 19:17 said...

ME: yup! hehehe

MSI: ala sharoll..aku tlng promote je nih hehe i like your pic la weyh hehe~~~ >_<

Yousof: alhmdulillah thanks! .. psl pakaian tu kne fhm2 sndiri la ye .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean