header

header
hairie

Wordless Wednesday: Menjadi anak lelaki & perempuan yang terbaik

| Wednesday, 24 October 2012


3 Readers:

{ :: Mrs.Eady :: } at: 24 October 2012 at 14:35 said...

okey!

{ Muhamad anuar Marsib } at: 25 October 2012 at 11:18 said...

Terima kasih di atas perkongsian info..

Saya ada dua orang anak lelaki, kedua-duanya sangat lasak.. Semoga rumah saya yang terletak dihadapan surau dapat membantu saya membantuk mereka untuk menjadi anak yang soleh..

Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat menyambut hari raya Aidil Adha.. Saya kirimkan koleksi ucapan hari raya sms sebagai tanda ingatan dari jauh..


Koleksi SMS Ucapan Raya AidilAdha pilihan Anuar

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 3 November 2012 at 19:43 said...

ME: okey >_<

MAM: insyaallah, sbg bapa kite kne bentuk anak2 tu jd baik dr kecik.. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean