header

header
hairie

FOTO MEMORI: LadyLeaya & the geng!~~

| Friday, 9 November 2012


Alia, HAHA seseorang yang petah berbicara ketika presentation; die suka cakap sebijik sebijik ayat tu, penuh rileks dan senang nak faham. Die punya deria ingatan sungguh kuat & aku takde la sekuat beliau ni HAHA~~ nak kawin dah wey ko >_< 

Seriusly bila belek balik gambar-gambar sewaktu zaman belajar dulu, senyum sorang-sorang :') Banyak sangat kisah sewaktu dengan diorang tu. Ada yang pahit, manis, kelat & suam-suam kuku~~ masing-masing ada cara masing-masing nak ekspresikan diri ececece~~~ dari Julai 2006 sampailah Januari 2012, itulah tempoh kami berjima bersama di dalam studio. Lepas Januari, just dapat contact melalui alam maya jer >_<


4 Readers:

{ :: Mrs.Eady :: } at: 9 November 2012 at 15:04 said...
This comment has been removed by the author.
{ :: Mrs.Eady :: } at: 9 November 2012 at 15:04 said...

indah kenangan lalu :)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 11 November 2012 at 21:54 said...

ME: yup~~~ huhu

{ Lady Leaya } at: 12 November 2012 at 09:09 said...

huhuu huhuhu huhuhu huhuh u,.... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean