header

header
hairie

WAKASILU GIFTSHOP: Hadiah yang awesome untuk kesayangan~~

| Monday, 19 November 2012


"Tak tahu nk bagi hadiah apa utk yg tersayang?bosan asyik bagi bunga, choc etc.?boleh kasi gift yg anda boleh abadikan photo kenangan anda brsama yg tersayang.utk mengetahui maklumat lanjut hubungi en.amir ariffin:014-2647492 :) -page admin: miss nadiah ♥" admin Wakasilu Giftshop, 2012

Assalamualaikum kawan-kawan...
Entri kali ni nak cerita sikit pasal lokasi terbaru untuk aku buat tempahan hadiah untuk harijadi kawan-kawan, hadiah perkahwinan & juga apa-apa cenderamata untuk yang tersayang, kan..Ye la, semenjak duduk kat JB ni susah nak cari kedai-kedai yang buat custom made nih! So terpaksa cari secara online. Sebelum ni sewaktu belajar di UiTM Shah Alam kan, kat sana ada beberapa kedai pilihan yang memang aku dah cop untuk hadiah. Order terus dapat by hand. Kali ni dah lain, kena order lebih awal & bank in duit barulah barang tu ada kat tangan >_< 

Ok Wakasilu Giftshop, inilah lokasi aku untuk menempah segala cenderamata yang awesome!~~setakat ni dah ada 4 produk yang aku beli dan alhamdulillah secara keseluruhannya amat cantik & sangat eksklusif sebab ada gambar orang tu hasil dari tangan kita sendiri. Kire macam; kat kedai takde benda ni. Kat sini je yang ada.


Yang kat atas ni first produk yang aku tempah khas buat orang tu :P orang tu laaaa.. HAHA Secara kejutannya, aku suruh orang wakasilu giftshop tu pos terus ke alamat pejabat Anis, nak surprise sangat la kan! Gambar-gambar kat mug tu kita boleh buat suka hati macam mana kita nak dan inilah hasilnya. Mesti korang takkan guna mug ni untuk minum kan HAHA :P tak sampai hati kot~~~





Yang ni just untuk syok sendiri HAHA ni nak buat koleksi sendiri & saje nak buat try & error, tengok kat gambar cantik so try la pulak dekat benda yang real depan mata. Yang mug tu, gambar edit sendiri dan bookmark tu diperbuat dari logam taw. Sangat cantik bila dah siap! Aku suka pattern yang kat keliling bookmark tu, awesome~~ 

HAHA just try letak gambar sendiri kat mug ni, sayang nak buat minum :P

Untuk yang rajin bace novel tu, boleh la beli benda ni lepas tu letak gambar pasangan masing-masing. Agak-agak rindu boleh membaca sambil tenung gambar ehehhe >_<

Bagi aku la, kalau nak buat cenderamat untuk tetamu semasa majlis perkahwinan pun lagi menarik! tapi bukan semua tetamu la, mungkin untuk kawan-kawan atau sedara-mara yang rewang atau mungkin ahli rombongan pengantin. 

Ini yang last setakat ni aku buat tempahan sempena majlis orang tu laaa.. nak nampak lagi comel, tu aku siap tempah yang ada teddy bear. Antara banyak-banyak teddy bear, yang ni la aku nampak paling cute, yang lain tu kureng~~~ so korang kalau nak tengok lagi details & produk-produk lain, boleh klik link bawah ni: 



1 Readers:

{ lurun namzar } at: 19 November 2012 at 19:36 said...

ok jugak hadiah2 nie.
dah naik pening, fikir nak bg apa kt pengantin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean